Receptionist till Kiwa i Solna

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
2023-05-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Kiwa i Solna" (publicerad 2023-06-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-11

Om tjänsten
Är du en person som brinner för kundbemötande och vill vara den första som besökare möts av, face 2 face och via en växeltelefon? Har du erfarenhet av reception, administration eller växel och vill jobba på ett av teknikbranschens ledande företag? Är du lösningsorienterad och har jobbat med Office paketet?

Kiwas värdeord är Ambitious, Reliable och Engaged, de strävar alltid efter att skapa förtroende och trovärdighet mot både kund och medarbetare. Stämmer detta med dina värderingar och låter intressant för dig? Sök tjänsten redan idag! Tjänsten är på heltid och kontoret är beläget i Solna.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Kiwa är en ledande organisation inom testning, inspektions- och certifieringsbranschen med ca 800 anställda utspritt på ett trettiotal kontor runt om i Sverige. Vi är en global aktör med starka kundrelationer och hög service med ett fokus på säkerhet och teknik. Vi är verksamma inom flertalet områden som processäkerhet, fastighets- och lyftsäkerhet, lantbruk, livsmedels- och byggbranschen. Koncernen är globalt verksamma i ca 40 länder med 4500 anställda runt om i världen.

För oss på Kiwa är våra medarbetare det viktigaste vi har och det som för oss framåt, därav vill vi satsa på dig och din utveckling. Genom ditt dagliga arbete, intressanta projekt och utbildning kommer du och din kompetens ständigt att utvecklas. Ett genomgående tema på Kiwa är "frihet under ansvar" och vi tar stort ansvar för vårt eget arbete, men att vara en i gänget är minst lika viktigt. Hos oss blir du en del av vår Kiwa-gemenskap!

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist är du spindeln i nätet. Du avlastar kollegor och är behjälplig mot företagets övriga funktioner. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Ta emot företagets besökare
• Svara på inkommande växelsamtal och mail
• Administrera i system
• Ansvara för post- och budhantering
• Rent och snyggt i receptionen och dess utrymme runt om receptionen samt daglig rondering på övrig kontorsyta
• Inköp av kontorsmaterial
• Beställning av luncher och fika
• Ta emot leveranser
• Behjälplig vid event och AW:s.
• Skapa rapporter

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt. Du är strukturerad och gillar när det händer mycket - samtidigt som du har ett leende på läpparna. I ditt arbetssätt är du noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.

Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig.

• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem.

Övrig information
Tjänsten är på heltid med start i mitten på juni. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på 08- 663 99 00.

Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7763608

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: