Receptionist till internationellt företag i city

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

För ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi nu en receptionist. Vår kund utvecklar mjukvara för effektiv strålbehandling och ligger i fronten av teknikutvecklingen inom området. Man är ett hundratal anställda i Stockholm.

Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och beräknas pågå tillsvidare med goda möjligheter till anställning hos kund.

Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2014-10-20

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att tillsammans med en kollega bemanna företagets reception mellan 8-17. Du kommer att arbeta med både sedvanligt receptionsarbete och administrativa uppgifter.

Arbetet innebär bland annat att:
• Besvara inkommande samtal och koppla vidare inom organisationen
• Välkomna besökare
• Förbereda lokaler, måltider och material inför möten
• Assistera med eventplanering
• Scanna in avtal och uppdatera telefonlistor
• Beställa kontorsmaterial
• Hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen
• Vara kontaktperson för hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd med flera
• Boka resor och hotell till interna medarbetare

Bakgrund
Vi söker dig som är en god administratör och som tidigare arbetat i reception med liknande arbetsuppgifter. Eftersom vår kund verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.

Som person är du självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du tycker om ordning och reda och att skapa struktur. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig, Office Manager

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 430
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Pellmyr 08-54528304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2037689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: