Receptionist till företag inom livsmedelsindustrin - start omgåe

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2014-11-06

Företaget
Företaget utvecklar och säljer livsmedelsprodukter från Medelhavet som exempelvis olivolja, pasta, antipasto mm. Företaget är väletablerat på marknaden och kontoret i Stockholm ligger centralt i stan. På kontoret arbetar ca 60 personer och de är nu i stort behov av förstärkning i företagets reception och telefonväxel.

Vill du arbeta på en varm och gemytlig arbetsplats där maten är en central del av vardagen så är detta tjänsten för dig.

I rollen som receptionist/telefonist kommer du tillsammans med en till person att arbeta i företagets reception och ni kommer tillsammans se till att området alltid är bemannat. Utöver receptionsansvaret innebär rollen att administrera och alltid finnas tillgänglig i företagets telefonväxel. Därtill kommer du att vara ansvarig för att hålla ordning och reda på alla allmänna utrymmen så som företagets konferensrum, kök och matsal. I rollen kan det även förekomma att vara behjälplig vid diverse utskick, förberedelser av goodiebags samt bokning av resor.

Detta är ett heltidsuppdrag med start omgående till och med januari 2015.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist/telefonist kommer du tillsammans med en till person att arbeta i företagets reception och ni kommer tillsammans se till att området alltid är bemannat. Utöver receptionsansvaret innebär rollen att administrera och alltid finnas tillgänglig i företagets telefonväxel. Därtill kommer du att vara ansvarig för att hålla ordning och reda på alla allmänna utrymmen så som företagets konferensrum, kök och matsal. I rollen kan det även förekomma att vara behjälplig vid diverse utskick, förberedelser av goodiebags samt bokning av resor.

Detta är ett heltidsuppdrag med start omgående till och med januari 2015.

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasial utbildning
• Mycket god erfarenhet från serviceyrke
• God telefonvana
• God vana av administrativa uppgifter
• Erfarenhet av växelsystem (meriterande)
• Erfarenhet som receptionist (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som trivs att arbeta som företagets ansikte utåt. Då du har blandade arbetsuppgifter är det viktigt att du är prestigelös, positiv och serviceinriktad. Vi ser gärna att du har ett brinnande intresse för mat och matlagning då detta är en central del av företagskulturen. Eftersom stor del av arbetet handlar om att ta emot inkommande samtal till företagets växeltelefon kräver tjänsten att du kan finnas på kontoret mellan 8-17. Varmt välkommen med din ansökan!

Övrig information:

Start: Omgående - 31 jan 2015
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Sökord: Receptionist, telefonist, service, Stockholm, heltid

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp 08-40024050 karin.vannfalt.restorp@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2057460

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: