Receptionist till företag i Västra hamnen Malmö

KFX HR-partner Syd AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Syd AB i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu en serviceinriktad receptionist, som ska jobba hos vår entreprenadkund i västra hamnen i Malmö på heltid.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Som anställd hos KFX HR-partner har du rätt till garantilön även om vi inte skulle ha något uppdrag som passar dig för tillfället. KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.

Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet så du är anställd hos oss på KFX HR-Partner men jobbar ute hos vår kund i centrala Malmö.


Arbetsuppgifter
Som serviceinriktad receptionist har du en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar arbetsuppgifter så som:

• Ansvarar för huvudentrén.
• Beställning av kontorsmaterial etc. som behövs.
• Ta emot besökare och bud och visa dem tillrätta i byggnaden.
• Vägleda, hjälpa, hänvisa och besvara kunders förfrågningar.
• Se till att ny information uppdateras i våra olika system och listor samt rapportera felaktigheter till respektive Center Manager.
• Hantera nyckel och tag beställningar/kvittenser.
• Allmänt kontorsarbete och administration

Du kommer även vara ansvarig för bokningar till vår konferensverksamhet och se till så att konferensbokningar följer tid och schema, fixa fika samt andra måltider till konferenser, ta emot konferensbesökare, post- och mailhantering kring konferens samt översyn av lokalerna.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är servicemedveten och säljande som person. Det är mycket viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

Övrigt
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 2631
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Möberg 040-120200

Företag
KFX HR-partner Syd AB

Adress
KFX HR-partner Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö

Kontorsadress
Stora Nygatan 40

Jobbnummer
3359335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Syd AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Syd AB: