Receptionist Till Fastighetsbolag I Göteborg

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Helsingborg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på heltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en social och serviceinriktad person som vill arbeta heltid som receptionist hos vår kund. Vår kund är ett innovativt bolaginom bygg och fastighetsbranschen. I rollen som receptionist kommer du att välkomna gäster, göra beställningar, ansvara över inkommande samtal, boka resor och mötensamt vara delaktig i företagets projekt. Du kommer att arbeta både självständigt och i team i olika projekt. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler centralt i Göteborg och arbetstiderna är måndag-fredag mellan kl. 07:00-16:00.

Publiceringsdatum
2018-06-26

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och välkomna besökare ochkunder
• Svara på inkommande samtal
• Ha hand om posthantering
• Se till att det är snyggt i deras lokaler och mötesrum
• Hantera beställningar
• Boka möten och resor
• Förbereda inför konferenser
• Samt vara behjälplig i företagets projekt

Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett expansivt bolag med goda resurser och där du vill utvecklas i din roll.

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet av kontorsservice ellerservicebranschen
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet
• Har social kompetens

Det är meriterande om du:

• Arbetat i reception tidigare

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta i team ochsjälvständigt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Götgatan 16
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 16, Göteborg

Jobbnummer
4222060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: