Receptionist till expanderande Arkitektkontor - serveOffice ab - Administratörsjobb i Uppsala
Receptionist till expanderande Arkitektkontor
serveOffice ab / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Uppsala

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se
Arosgruppen Arkitekter AB startade sin verksamhet 1980 och är ett expanderande arkitektföretag med drygt 70 medarbetare. Vi verkar inom områdena arkitektur, inredning och projekteringsledning. Vi verkar utifrån att våra tjänster skapar stor kundnytta och att våra produkter ger mervärden i arkitektur och funktion. Våra uppdragsgivare finns i kommuner, kommunala bolag, landsting, statliga förvaltningsbolag och inom näringslivets olika sektorer. Arosgruppen Arkitekter AB har kontor i Uppsala, Stockholm och Norrtälje. Uppsalakontoret ligger centralt beläget på Trädgårdsgatan.
Receptionist/administrativ assistent sökes för en period till vårt Uppsalakontor när vår receptionist ska vara föräldraledig. Tillträde i mitten av maj 2008. Vikariatet varar fram till årsskiftet 2008. Heltid med arbetstid 8.00 - 17.00.
Ditt uppdrag
Arbetet innebär att ansvara för all service på kontoret dvs. assistera övrig personal på kontoret (ca 30 personer) med administrativa göromål samt ansvara för växel/reception. Exempel på arbetsuppgifter
* uppdatera personallistor samt intern telefonkatalog
* svara på inkommande samtal i växeln, koppla samtal och hantera meddelanden
* posthantering, bud och fax
* uppdatera diverse mappar och mallar med aktuell information
* skriva protokoll vid kontorsmöten
* utskick av inbjudningar, julkort mm
* administrera resor såsom biljett- och hotellbokning, reseprogram mm
* se till att lokalerna ser representativa ut
* ansvara för handkassa

Publiceringsdatum
2008-04-04

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet från reception/administration. För att lyckas i arbetet bör du vara flexibel, självständig, utåtriktad, initiativrik och serviceminded samt duktig på att prioritera och planera. Tjänsten kräver god datavana samt goda kunskaper i engelska. Erfarenhet av Photoshop och Indesign är meriterande.

Så ansöker du
Stämmer ovanstående in på dig? Anmäl ditt intresse genom att fylla i nedanstående formulär samt bifoga CV och personligt brev. Urval sker fortlöpande. Vänligen ange i ansökan när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb.
Välkommen!

Anställningstyp/arbetstider
Heltid, vikariat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-04
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
183380

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: