Receptionist till Backer BHV i Sösdala

Maxkompetens Konsult AB / Receptionistjobb / Höör
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Höör, Hörby, Eslöv, Perstorp, Svalöv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Höör, Hörby, Eslöv, Perstorp, Hässleholm eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Det är dags för Backer att utöka sin administrativa avdelning med en receptionist. För dig som brinner för intern och extern service, har hög integritet och arbetsmoral har vi troligen det perfekta jobbet! Vi behöver dig snarast!
Din arbetsdag kommer innebära ständiga interna och externa kontakter där du svarar i växeln och tar emot besökare. Vid sidan om din tillgänglighet vid telefon och receptionsdisk arbetar du med administrativa arbetsuppgifter att varierad karaktär; du tar hand om post och försändelser, du håller koll på leverans och beställning av arbetskläder och kontorsmaterial, du beställer lunch/fika, uppdaterar anslag på informationstavlor mm. Du kommer att ingå i avdelningen för Personal- och löneadministration och vid behov stöttar du dina kollegor med diverse enklare arbetsuppgifter aktuella på avdelningen.


Din profil
För att vara aktuell för tjänsten kräver vi tidigare erfarenhet av en liknande roll. Du har god systemvana och hanterar Officeprogrammen utan problem. Din erfarenhet gör att du lätt lär dig nya data- och telefonisystem. Vidare kräver tjänsten att du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
För oss är det av största vikt vem du är som person! Vi söker dig som brinner för service och du trivs i en roll med variation där du ständigt servar kunder, leverantörer, besökare och interna kollegor. Du hanterar gärna arbetsuppgifter med variation och du har inga problem att växla uppgift när telefon eller reception kräver din uppmärksamhet. Vidare är du en noggrann och strukturerad person som arbetar effektivt och du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en hög energinivå och bidrar med din positiva inställning till ett gott arbetsklimat!
Tjänsten kommer att tillträdas 1/10 och behovet är varaktigt. Inledningsvis är du anställd av oss på Maxkompetens för att därefter övergå direkt till Backer. Växelns öppettider är 8-16.30 dagligen och det är också detta som är dina fasta arbetstider.


Sista ansökningsdag
Låter ovan intressant så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida- www.maxkompetens.se. Vi kommer att arbeta med löpande urval, sista ansökningsdag är den 11/9 2017. Vid frågor kontakta Alexandra Ivstam på 044-781 44 82 eller alexandra.ivstam@maxkompetens.se

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.



Om kunden
Backer BHV AB ingår i den svenska börsnoterade värmekoncernen NIBE Industrier och sysselsätter ca 260 personer inom utveckling, tillverkning och försäljning av elvärme- och energitekniska lösningar. Verksamheten bedrivs på två orter i Sverige, Sösdala i Skåne och Kolbäck i Västmanland. Enheten i Sösdala utgör tillika huvudkontor för affärsområdet NIBE Element, vars verksamhet omfattar ca 40 enheter förlagda i Europa, Asien, Australien samt Nord- och Centralamerika. Läs mer på www.backer.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-11
Ange följande referens när du ansöker: 6411
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ivstam alexandra.ivstam@maxkompetens.se 044-7814482

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13

Jobbnummer
3677423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: