Receptionist/Telefonist till myndighet i centrala Stockholm

Otiga Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Otiga Stockholm AB i Stockholm, Järfälla, Vallentuna, Södertälje, Sigtuna eller i hela Sverige

Ingress

Just nu söker vi en receptionist/telefonist till en myndighet i centrala Stockholm! Tycker du om att arbeta flexibelt med stor variation i vardagen och har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare? Läs gärna vidare!

Publiceringsdatum
2021-10-14

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget är att:
• Ge informationsservice till kunder och medarbetare via telefon och elektroniskt,
• Ta emot besökare och bud under kontorstid, vara behjälplig med myndighetens behov av service (exempelvis inom bokning, kopiering, inköp eller registrering),
* Arbete med myndighetens telefonservice (t.ex. koppla samtal, flytta anknytningar osv.), arbete med myndighetens telefonservice/växel, besvara och förmedla inkommande och utgående samtal,
• Lägga in ny information i växelns minnesfunktion.

Uppdraget inleds från 2022-01-03 och pågå t.o.m 2024-01-02.

Profil
Vi söker dig som har:

• Gymnasium eller likvärdig utbildning,
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist,
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt,
• Erfarenhet av att använda telefonväxlar och hänvisningssystem,
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift, ha erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar eller hänvisningssystem i minst tre (3) månader under de senaste tre åren, eller i två (2) år under de senaste 8 åren.
• Meriterande är erfarenhet av arbete med molnbaserad telefoniväxel och erfarenhet av receptionsarbete inom offentlig sektor, samt erfarenhet av enklare inköpsarbete.

För att trivas i arbetet förutsätter vi att du har följande kompetens:

• Vara serviceinriktad, med fokus på kunden
• Vara noggrann, ansvarstagande och tycka om att arbeta med såväl administrativa arbetsuppgifter som med människor.
• Ha förmågan att arbeta både självständigt och i nära samarbete med ordinarie receptionist.

Erbjudande
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Otiga Sverige på uppdrag av vår kund. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker genom att klicka på "Sök jobbet", fyll i dina kontaktuppgifter samt bifoga personligt brev och CV.

Om företaget
Det är vi som är Otiga Stockholm. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enbart provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Otiga Stockholm AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1342".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Otiga Stockholm AB (org.nr 559071-2997), http://www.otiga.se/

Jobbnummer
6040959

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Otiga Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Otiga Stockholm AB: