Receptionist sommarvikariat

A Schulman Nordic AB / Receptionistjobb / Åstorp
2015-04-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist sommarvikariat" (publicerad 2017-04-28) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Åstorp, Bjuv, Klippan, Ängelholm, Helsingborg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Schulman Nordic AB i Åstorp

A. Schulman Nordic är ett företag som tillverkar masterbatch och compound, man har även distribution av polymerer. Företaget präglas av fyra värdeord som starkt beskriver kulturen: Open, Honest, Listening & Accountable (OHLA). Anläggningen i Åstorp har en familjär känsla och personalen är stolta över sitt arbete. Kommunikationsvägarna är korta då produktionen ligger i anslutningen till logistik, labb, sälj och ekonomi.

Publiceringsdatum
2015-04-16

Om tjänsten
För att trivas i rollen är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad samt planerad i ditt arbete. Du är dessutom en "doer" som får saker och ting gjorda och har förmågan att arbeta självständigt. Du beskrivs ofta som en serviceminded problemlösare som är prestigelös i ditt agerande och stöter du på frågor har du inga problem med att be om hjälp och är både rak och öppen. Det är viktigt för oss att du tycker om att samarbeta med andra och kan bidra till en trevlig arbetsmiljö. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och gillar att arbeta med administrativa uppgifter i kombination med siffror. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och i tidigare tjänster som exempelvis administratör och/eller receptionist. Har du även god allmän datavana och särskilt goda kunskaper i Officepaketet samt är flytande i svenska och engelska kommer du att känna dig trygg i arbetsuppgifterna. Vi ser också att du som söker har minst gymnasieutbildning. Det är meriterande med en utbildning inom administration/kontor.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som ansvarig för receptionen kommer du att stötta A Schulmans VD och ledningsgrupp. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: . Ansvara för Receptionen . Hantering inkommande leverantörsfakturor. . Skapa fakturor i vårt Lotus-note system. . Lägga upp leverantörer i vårt system. . Kontakter med ekonomi avdelning som är placerad i Belgien. . Supporta säljorganisationen med att lägga in orders från våra kunder . Övrig administrations uppgifter exempelvis felrapportering av telefoni och skrivare. . Hantera reseräkningar . Arkivering . Ta emot besökare och hämta kunder på flygplatsen Arbetet är på heltid med start den 26 juni och beräknas pågå till den 28 augusti. Är du intresserad? Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev! Rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Tillträde
2015-06-26

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-04

Kontakt
Anna Ekvall 042-377500

Företag
A Schulman Nordic AB

Adress
A Schulman Nordic AB
Box 31
26521 ÅSTORP

Kontorsadress
Bronsgatan 1

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 042-377500
Faxnummer: 042-377501
E-postadress: Alf.Jensen@aschulman.com

Jobbnummer
2252055

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Schulman Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Schulman Nordic AB: