Receptionist på heltid till Lynxeye AB

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Lynxeyes räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Lynxeye är en global byrå inom Management Consulting som arbetar med att bygga upp varumärken. Lynxeye hjälper andra företag att sätta strategier och insikter för att bygga upp ett starkt varumärke. Företagets vision är att hjälpa varumärken att utvecklas till en ny nivå i sin bransch. Lynxeye har kunder över hela världen och kontor i Stockholm, London och Singapore. Nu söker de en social och serviceinriktad receptionist, arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att anordna event och hantera olika administrativa arbetsuppgifter.På Lynxeye kommer du att få arbeta med drivna människor i en fartfylld organisation, med grundvärderingar som ödmjukhet och passion. Kunden sitter i moderna lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är 08:00-17:00. Det finns även möjlighet att arbeta extra på kvällstid som värdinna under fokusgruppen.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-01-19

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och välkomna besökare och kunder
• Svara på inkommande samtal
• Boka konferensrum, bud och resor
• Förbereda konferensrum inför möten
• Se till att det är snyggt i företagets lokaler
• Anordna konferenser, nätverksträffar och event
• Ansvar över kontorsutrustning och kontakt med leverantörer
• Olika administrativa arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet avreception och / eller konferens.
• Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är en sann teamplayer
• Har goda kunskaper i Officepaketet

Som person är du social, prestigelös, initiativtagande och serviceinriktad. Du är positiv, hjälpsam och har förmågan att arbeta både i team och självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Örtenmark Nilsson matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
3913565

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: