Receptionist på heltid till internationellt bolag på Södermalm

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Reception / Service / Administration / Kontor / Telefon / Konferens

Gillar du kundkontakt och anser dig ha ett vänligt och professionellt bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av service i toppklass? Då är det kanske just dig vi behöver! Till en av våra kunder söker vi nu en utåtriktad, representativ och servicemedveten receptionist. Uppdraget är på heltid i Stockholmsregionen med start i mars.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare, hantera post och paket, svara på mail och i telefon, ha kontakt med leverantörer och se till att hålla allmänna utrymmen snygga och iordningställda. Förutom dina sedvanliga receptionistuppgifter kommer du även vara behjälplig med förberedelser inför event, luncher, projekt och en del administrativa uppgifter.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som receptionist bör du vara utåtriktad och ha ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du sprider positiv energi, ser var och vad som behöver göras samt tar mycket eget ansvar. Det är viktigt att du är självgående och tar eget initiativ när du ser att något behöver åtgärdas.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, café eller hotell
• Kunskaper inom Microsoft Office, främst Outlook, Excel och Powerpoint
• Behärskar väl svenska och engelska i både tal och skrift

Att du även är social, prestigelös och framåt gör att du kommer att passa bra in i teamet. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en modern miljö i fräscha lokaler med mycket förändringar och nytänkande.

Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag hos kund och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Arbetstiderna är måndag till fredag på heltid fördelade på två skift, där du ena veckan arbetar kl. 08:00 - 17:00 och andra veckan arbetar 09:00 - 18:00.

Välkommen att skicka din ansökan redan idag!

Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare, William Ericson på telefonnummer 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-30
Ange följande referens när du ansöker: 3125
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
William Ericson william.ericson@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4041662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: