Receptionist på heltid, Stockholm

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Service/Kontor/Reception/Administration/Kundservice/Telefonist/Koordinering/Konferens

Vi rekryterar receptionister för kommande uppdrag på heltid med placering i Storstockholm. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service för både inhyrning och direktrekryteringar. Vi vill komma i kontakt med dig som söker en heltidstjänst som receptionist och har möjlighet att börja arbeta relativt omgående.


Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord och vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal.

Bland våra kunder hittar du spännande företag inom bland annat spelutveckling, media, IT, bank och finans. Vi arbetar med både små, stora och internationella företag samt medlems- och välgörenhetsorganisationer.


Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

• Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
• Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
• Posthantering, resebokningar och annan administration
• Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad, har ett genuint intresse av människor och är serviceinriktad. Du sprider en positiv energi, ger ett professionellt intryck, är flexibel och har lätt för att snabbt sätta dig in i nya situationer och lösa problem.


Övrigt
Urval sker löpande så känner du dig redo tycker vi att du ska ansöka redan idag. För att få mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-03-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 2622
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Wahlgren martina.wahlgren@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3383079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: