Receptionist på heltid

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2017-05-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist på heltid" (publicerad 2017-06-12) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid fram till sista augusti med möjlighet till förläggning. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Företaget är ett privat rådgivningsbolag som är specialiserat på att initiera, strukturera och finansiera företag. Anledningen varför de söker en ny receptionist är på grund av de har fått ett ökat behov. I rollen som receptionist kommer du ha sedvanliga receptionist sysslor så som att ta emot besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, beställa luncher. Tjänsten är på heltid 10:00-18:00 måndag till fredag. Företaget är beläget centralt i Stockholm och det arbetar 18 personer på kontoret.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Publiceringsdatum
2017-05-23

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta emot besökare
• Svara på inkommande samtal
• Förbereda inför möten
• Kvittohantering
• Attestera fakturor
• Hålla ordning i receptionen

VI SÖKER DIG SOM

• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Har tidigare erfarenhet av servicebranschen
• Kan uttrycka sig flytande på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har erfarenhet av kontorsgöromål

Som person är du Social, har ett öga för detaljer och proaktiv. Vidare är du lyhörd, stresstålig och har gärna ett intresse för ekonomi.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3514817

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: