Receptionist på deltid till ett företag i Kungsängen

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist, tjänsten är på deltid 50% med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en receptionist till vår kund som är ett av Europas ledande företag inom maskinuthyrningsbranschen. Företaget kombinerar de bästa maskinerna med service och kunskap. Företaget har verksamhet i 10 länder och nu söker kunden en receptionist till deras kontor i Kungsängen. Tjänsten är på deltid och du arbetar klockan 08.00-12.00 måndag-fredag. Uppdraget kommer att pågå under februari månad men det finns stor chans till förlängning. Dina arbetsuppgifter innebär främst sedvanliga receptionsuppgifter.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till kunden.



Publiceringsdatum
2018-01-12

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Ta emot besökare och ansvara för växeln
• Koordinera mötesbokningar
• Posthantering och boka bud
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Beställning av kontorsmaterial
• Förberedelse inför möten och konferenser

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet som receptionist
• Har en gymnasieutbildning
• Har god datorvana och kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är initiativtagande, noggrann och strukturerad. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och prestigelös.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63 B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3899790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: