Receptionist på 60% till kontor i Täby

SW / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Trivs du att ta hand om människor och ser dig själv som en glad, positiv och utåtrikad person som gärna vill arbeta som receptionist? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi letar efter en receptionist på 60% för ett konsultuppdrag under 12 månaders tid. Kunden ser helst att du arbetar kontorstider onsdagar, torsdagar och fredagar. På kontoret i Täby arbetar cirka 35 medarbetare och du kommer finnas där för att välkomna deras kunder och klienter.

Publiceringsdatum
2017-04-26

Dina arbetsuppgifter
Du kommer fungera som företagets ansikte utåt då det är dig kunderna först möter på. I dina arbetsuppgifter kommer du att;

• hälsa kunderna välkomna, ta hand om dem och visa dem till rätt plats

• förbereda inför möten

• se till att kontoret är i ordning

Den mesta av din kundkontakt kommer att vara face to face men du kommer även att se över inkomna samtal och hjälpa kunderna fram till rätt person. På sikt kommer du eventuellt även att arbeta med vissa enklare administrativa uppgifter men din huvudsyssla kommer att vara att välkomna och ta hand om kunderna på bästa sätt! Du kommer att välkomnas till en härlig grupp där stämningen är gemytlig och där alla bryr sig om varandra.

Lämplig bakgrund
Vi letar efter dig som vet vad bra kundservice är! Du ska vara serviceminded, glad och öppen. För att klara den här rollen på bästa sätt behöver du också vara initiativrik och se vad som behöver göras. Du kommer arbeta självständigt och därför ska du inte vara rädd för att ta tag i saker om du ser saker som behöver göras. Koncernspråket är svenska så du bör vara flytande i svenska men det kan förekomma engelsktalande kunder vilket gör att det är lämpligt att du pratar en realtiv bra engelska. Du bör vara van att arbeta i Officepaketet. Övrig bakgrund är inte av betydelse då det är de personliga egenskaperna som spelar allra störst roll för den här tjänsten!

Övrigt
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start snarast och sträcker sig initialt 12 månader med anställning hos SW. Uppdraget är på 60% och man förväntas arbeta under kontorstider varje onsdag, torsdag och fredag. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076 647 16 44.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson alexandra.kobletolsson@sw.se Mob: 076 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3461952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: