Receptionist/Office Manager, City - Avanzera Bemanning - Receptionistjobb i Stockholm
Receptionist/Office Manager, City
Avanzera Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm

Till ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden söker vi dig som trivs med att arbeta i reception och även vill ta ett större ansvar.
Din arbetsplats blir hos ett svenskt börsnoterat IT-företag. Företaget har ca 250 anställda på sammanlagt 14 kontor i ett antal olika länder. Arbetsplatsen är på företagets kontor i centrala Stockholm dit företaget nyligen flyttat. Kontoret är nyrenoverat med det senaste inom inredning och färgsättning. På detta kontor arbetar ca 60 personer.
Receptionen bemannas av två personer varav den person som vi nu söker kommer att ha ett arbetsledande ansvar. Du kommer in i ett framgångsrikt företag med högt uppsatta mål där ditt arbete kommer att vara mycket uppskattat.
Dina arbetsuppgifter är sedvanligt receptionsarbete inklusive telefonväxel. Du kommer även att fungera som Office Manager vilket innebär att du ser till att allt det praktiska på kontoret fungerar. Allt från kaffeautomater och kontorsmaskiner till kontakter med fastighetsskötare, städfirma, hantverkare osv. Du kommer även att arbeta med resebokning och viss administration.
Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du är professionell i ditt agerande och är duktig på att lösa olika situationer som kan uppstå samt har blick för vad som behöver göras. Du har förmågan att ligga steget före i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning. Du är prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen eller snygga till bordet i konferensrummet.
Goda kunskaper i engelska är ett krav.
Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag i annonsen.
Din ansökan mailar du till ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Receptionist/Office Managar City.
Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega – Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2008-02-26

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Tillsvidare, vardagar 08.30 - 17.30

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-03-27
Märk din ansökan Receptionist/Office Manager City
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
AVANZERA BEMANNING
Vasagatan 15-17
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: peter.ahlander@avanzera.se

Jobbnummer
148474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: