Receptionist och kundmottagare - Telia, Stockholm

Retail Knowledge / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett retailnischat företag med rekryterings- och bemanningstjänster som vår kärnverksamhet. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals retailföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera dem. Vi skapar skräddarsydda lösningar för våra kunder, oavsett om det gäller en butikskedja eller en leverantör till retailbranschen. Kunskap är mycket viktigt för oss och när vi säger kunskap – menar vi retailkunskap. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2017-03-07

Om tjänsten
Telia söker en ny stjärna som vill jobba som receptionist och kundmottagare, både på heltid- och deltid, till deras nya verksamhet LAN-Master.

LAN-Master jobbar med att hjälpa kunder som har problem med sina Apple-produkter och som kundmottagare är du företagets ansikte och röst utåt. Vårt arbete handlar om att bemöta kunder och hjälpa dem med deras Apple-produkt och ge dem en positiv upplevelse under servicetiden. Det är därför vårt arbete är viktigt för så många. Just nu behöver vi bli fler som hjälper världens bästa kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist och kundmottagare kommer du vara företagets ansikte utåt, ta emot deras kunder och hantera deras serviceärenden. Du brinner för att ge bästa möjliga service och har en positiv anda samtidigt som du har skinn på näsan. Dina främsta arbetsuppgifter är att ta fallbeskrivning och registrera ärendena i våra system.

För att lyckas i rollen krävs god social kompetens och bra bemötande av våra kunder. Du bör vara teknikintresserad, med fokus på Apples produkter.

Våra arbetstider är anpassade efter våra kunders behov. Därför behöver du kunna arbeta på varierade tider under dagen och ibland även på kvällar och helger. Våra öppettider är vardag 9-19 och lördag 10-15. Då du kommer ha mycket kundkontakt är det extra viktigt att kunna hantera svenska och engelska i både tal och skrift.

Framåt kommer Telia satsa på att utveckla verksamheten, då just kund- och serviceupplevelsen är viktig för Telias fortsätta framgång. Därför hoppas vi att du som brinner för en bra kundupplevelse vill vara med på denna nya spännande resa!

Vi söker dig som

• Är engagerad och serviceminded

• Lösningsorienterad - för att ta hand om våra kunder ska du hitta och erbjuda lösningar som är anpassade till deras behov

• Positiv, social och tålmodig.

• Erfarenhet inom kundservice och har ett teknikintresse för Apples produkter.

Information om företaget

Vi har närmare 35 anställda på We Care and Repair Nordic AB, med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Teamet i Stockholms reception består av sex medarbetare som har kul på jobbet samtidigt som vi gör ett fantastiskt jobb med våra kunder. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls och vi gillar att fira framgång och att utmana varandra.

Kontaktuppgifter för detta jobb
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Louise Morell, Staffing Assistant på Retail Knowledge. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Deltid. Visstid 11 dagar - 3 månader.

Ersättning

Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-19
Ange följande referens när du ansöker: 3331345760
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7, 11434 Stockholm

Jobbnummer
3360201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: