Receptionist och koordinator i samma roll! - Sector Alarm AB - Receptionistjobb i Göteborg
Receptionist och koordinator i samma roll!
Sector Alarm AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Sector Alarm AB i Göteborg

Till verksamhetens huvudkontor i centrala Göteborg söker vi vår flexibla servicestjärna! Du kommer arbeta som säljkoordinator 50% och i receptionen 50%

Tjänsten
Som Säljkoordinator stödjer du och fungerar som navet i vår säljorganisation. Du ansvarar för att ta fram statistik kring försäljningsvolymer, säljstyrka, installationer, service samt framtagande av säljstatistik/ rapporter. Tjänsten kommer innebära en hel del strategiskt och proaktivt arbete som exempelvis utveckling av rapporter, processer och rutiner. Du har dagligen kontakt med säljchefer och andra avdelningschefer och kommer ingå i nationella event och projekt. Dina uppgifter kommer även vara att boka och arrangera möten, konferenser, event och mässor.

I tjänsten som Receptionist är du företagets ansikte utåt. Din roll blir att se till att interna kunder och externa besökare trivs och får ett fint bemötande. Du ansvarar för att huvudkontorets mottagningsytor är välkomnande och i ordning och gör det med ett leende på läpparna. I det dagliga flödet hjälper du till med administrationen kring posthantering, utskick av kundbrev, kommunikation med vår kundtjänst, scanning av avtal och fakturor, beställningar av kontorsmaterial, hantering av ID-kort med mera.

Vem är du?
Är du målmedveten, förbättringsvillig och pålitlig? Då är Sector Alarm en arbetsplats som delar dina värderingar. För att trivas i rollen krävs att du är en problemlösare som uppskattar att ligga steget före. Eftersom du har två olika rollen i tjänsten behöver du vara flexibel. Du motiveras av att hjälpa andra. Vi rekryterar mycket på personlighet och ser därför att du är en pålitlig, modig och positiv person som gärna har tidigare erfarenhet av att jobba administrativt och vet vad proaktivt arbete innebär. Du behöver även ha goda kunskaper i Excel och erfarenhet av att jobba i CRM Affärssystem. Tjänsten förutsätter att är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister.

Vad kan vi erbjuda?
Vi vet att våra medarbetare är vår framgångsfaktor och satsar därför mycket på vår personal, vi sätter medarbetaren i centrum. Vi erbjuder bl.a företagshälsovård, friskvårdsbidrag, deltagande i olika lopp och lagtävlingar (Tough Viking, Varvstafetten, Vårruset, Midnattsloppet mm). Vi har också regelbundna afterwork-aktiviteter så som beachvolleyboll, bowling och quizkvällar. Våra värderingar - Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig genomsyrar hela vår verksamhet. Vill du också vara en del av ett starkt och engagerat team som har fantastiskt roligt på jobbet, med en stabil och trygg arbetsgivare? Ha en plats hos ett företag under tillväxt och utveckling med möjlighet att påverka, som ger dig stora möjligheter för din egen framtida utveckling?

Ansökan
Vi kommer gå igenom ansökningar löpande men bjuda in för intervju efter julledigheten. Har du några frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta oss.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
8-17 t.v

Publiceringsdatum
2017-12-13

Ersättning
enl.ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Selander therese.selander@sectoralarm.se

Företag
Sector Alarm AB

Adress
Sector Alarm AB
Drakegatan 10
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 10

Jobbnummer
3851941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sector Alarm AB: