Receptionist/kontorsassistent till Inhouses kunduppdrag!

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Inhouse söker nu ansvarsfulla, engagerade och motiverade receptionister och kontorsassistenter för uppdrag hos våra kunder. Vi söker dig som brinner för service, du som vet hur du kan göra skillnad i rollen som receptionist på ett företag. Vi ser att du kan börja relativt omgående och som söker såväl långa som korta uppdrag.
Våra kunder jobbar inom alla tänkbara intressanta branscher, t.ex. media, finans och teknik.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som receptionist och kontorsassistent är du en av de viktigaste personerna på företaget. Det är du som tar första kontakt med besökare och kunder såväl på kontoret som över telefon och mail.
Du ser till att lokalerna ser representativa ut och får det att kännas hemtrevligt och välkomnande både för dina kollegor och för besökare som kommer till företaget.
Det kan även förekomma diverse administrativa uppgifter där du fungerar som stöd åt kollegor och chefer med arbetsuppgifter såsom kalenderhantering, resebokningar och utläggsredovisning.
Du kan även komma att strukturera och planera eventuella event och konferenser. Där blir du en viktig komponent i att ta in offerter samt koordinera och informera om tider, platser och så vidare.

Din profil / Your profile

I dessa typer av serviceroller är det viktigt att du själv är positiv, bidrar med god stämning och inte är rädd för att bjuda på dig själv. Du trivs med att arbeta i en roll där du är behövd samt där du ser vad som behöver göras och arbetar noggrant. Oftast är det något litet extra som gör en stor positiv skillnad! Många av våra kunder värdesätter även engagemang och prestigelöshet där du erbjuder att hjälpa till med det som dyker upp. Med nyfikenhet kommer du långt!
Några års erfarenhet från ett serviceyrke är ett krav och vi ser också att du känner dig bekväm me Office paketet.
Är du intresserad av att hitta ett uppdrag som får dig att växa såväl som person som i din yrkesroll, har vi på Inhouse kul och spännande uppdrag på väg in hela tiden!

Övrigt / Other

Arbetstiderna ligger generellt måndag-fredag 8-17, men du ska kunna vara flexibel utöver dessa tider.
Vi kommer att träffa kandidater löpande på öppna möten för att sedan framgångsrikt kunna matcha med dina önskemål och kompetens när våra uppdrag kommer in.
Vid frågor kontakta Malin Söderberg, malin.soderberg@inhouse.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-11-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 1834
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Söderberg

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3179517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: