Receptionist/ ekonomiassistent till Multicom Security

First Reserve AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Reserve AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete med många sociala kontakter? Tycker du om att möta nya människor och att ge god service? Om du dessutom har erfarenhet av leverantörsreskontra så borde du söka tjänsten som receptionist till vår kund Multicom Security i trevliga lokaler i Liljeholmen.

Detta är ett bemanningsuppdrag via First Reserve med goda möjligheter till anställning hos kund.

Om Multicom Security
Multicom Security är ett ledande företag inom övervakade larm och mobila datatjänster i Skandinavien. Vi har erfarenhet sedan början av 1970-talet och hjälper företag och organisationer att säkerställa överföring av kritisk information. Våra tjänster skyddar liv, egendom och samhällskritiska funktioner samt effektiviserar arbetsflöden. Multicom Security har över 40 000 anslutningar och äger och driver GMT Communications Partners LLP. Mer information finns på www.multicomsecurity.se.

Om First Reserve
Sedan 2003 har First Reserve mött och utvärderat människor och deras kompetens i jakten på nya medarbetare. Vi som arbetar på First Reserve har varit i branschen länge och är vana vid att sätta oss in i olika företag och deras situationer. Några av oss har arbetat på First Reserve sedan företaget startade - långsiktighet och engagemang är självklart för oss.

Vi ser våra kandidater och konsulter som våra stora tillgångar. Vår målsättning är att genom vår erfarenhet och vårt stora engagemang arbeta för att matcha ihop kandidater med helt rätt kunduppdrag. Tillsammans skapar vi framgång!

Publiceringsdatum
2013-10-17

Dina arbetsuppgifter
Du ansvarar för reception och ekonomiadministration i form av leverantörsreskontra (fakturascanning och kontering). I dina arbetsuppgifter ingår dessutom att sammanställa utbildningsmaterial, boka konferenser samt vara ansvarig för kontorsmiljön. Du tar hand om matbeställningar och är en allmän servicefunktion vid möten och konferenser. Du assisterar de olika avdelningarna med administrativa uppgifter, posthantering, beställningar av kontorsmaterial, uppdatera telefonväxeln med korrekta uppgifter, kontakt med leverantörer med mera.

Vem är du?
Vi söker dig med något års erfarenhet av receptionsarbete och leverantörsreskontra. Du har en god datavana och lär dig lätt nya system, har du jobbat i Navision och Medius är det meriterande.

Du är strukturerad, effektiv och lättlärd. Du bör vara självgående och ha mycket hög servicekänsla. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08-705 80 63 eller Johanna Östberg på 08-705 80 61.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Solomon +46 087058063, +46 0702798342

Företag
First Reserve AB

Adress
First Reserve AB
Box 1557
17129 Solna

Jobbnummer
1679044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Reserve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Reserve AB: