Receptionist/arkivassistent till myndighet i Karlstad, start 3/1

Framtiden AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Framtiden AB

Vi söker dig med lite erfarenhet av servicearbete för ett uppdrag med omgående start!
Totalt söker vi två stycken.

Publiceringsdatum
2013-12-11

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba ca 50% i reception och 50% i arkivet som arkivassistent.

• Bemanna receptionen
• Svara på allmänhetens frågor, både direkt i receptionen och på telefon
• Sköta besökspärm och besöksbrickor.
• Hantera beställningar som är e-baserade ur vårt datasystem
• Ta emot och hantera ansökningsavgifter
• Ytterligare administrativa arbetsuppgifter enligt beslut av administrativa chefen.
• ansvara för att arkivhandlingarna tas omhand och arkiveras i enlighet med gällande regelverk,
• ansvara för insortering av akter och avgöranden
• ta emot och expediera interna och externa arkivbeställningar

Om företaget
Närmare information om myndigheten fås vid en eventuell personlig kontakt.

Profil
Skallkrav:
• Tillgånglig från och med den 3/1 och minst ett halvår framåt
• Gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktining
• Ett års erfarenhet från arbete i servicebranschen, gärna receptionstjänst
• Erfarenhet från arbete i arkiv
• Flytande svenska i tal och skrift
• Datavana

Som person är du noggrann och ansvarsfull. Du har lätt för att hitta lösningar och du är flexibel. Du har inga problem att möta människor i olika situationer. Du kan jobba självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 3/1
Lön: Född senare än 890530: 94,06kr/h, Född tidigare än 890530:108,99kr/h
Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning ytterligare 12 månader

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-13
Ange följande referens när du ansöker: 3450
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tobias Lindgren tobias@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1726553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: