Receptionist/Administratör på heltid till stiftelse

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist/administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på en familjär stiftelse och har ett intresse för skärgård och/eller natur så är detta chansen för dig! Med omgående start och till minst 31/12 söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist och administratör. För rätt person finns det möjlighet att detta blir en tillsvidare tjänst. Som receptionist kommer du arbeta självständigt men också ha en del administrativa ansvarsområden. Detta passar dig som vill få in en fot på ett bolag där stora utvecklingsmöjligheter finns. Du kommer sitta i finns lokaler med havet som utsikt centralt i Stockholm och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag mellan kl. 08:00-16:30.

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem
• Ha hand om posthantering
• Se till att det är snyggt i deras lokaler
• Hantera olika administrativa arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har några års erfarenhet från servicebranschen eller som administratör
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet
• Har social kompetens och är mycket strukturerad


Det är meriterande om du:

• Har ett intresse för natur/miljö.

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är duktig på att organisera. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt ta mycket eget ansvar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-08-14

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3640521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: