Receptionist / Administratör

Alektum Group / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alektum Group i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

TJÄNSTENI den nya rollen som receptionist/administratör kommer du får den spännande möjligheten att arbeta iAlektum Groups fina reception samt i vår fartfyllda operations verksamhet med administration kring inkassoärenden. Rollen innefattar många kontaktytor och ger dig möjlighet att utvecklas inom två av organisationens områden.

Arbetet som receptionist innebär bland annat:

• att ta emot och skriva in Alektums Groups besökare,

• att svara i vår växel och koppla vidare samtal till berörd avdelning,

• att hantera daglig posthanteringen (in och utgående post)

• att svara på/vidarebefordra mejl som kommer till vår info-mejl

• ta emot konferensbokningar och förberedelser/beställningar inför möten

En av de viktigaste delarna i receptionsarbetet är att du ser till att alla våra besökare, interna som externa, får ett fint bemötande och ser till att receptionen alltid är en välkomnande och trevlig plats.

I rollen som administratör inom Collectioningår bland annat följande uppgifter:

• Telefon och mejlkorrespondens med uppdragsgivare, gäldenärer och myndigheter
• Administrativ support till inkassohandläggarna
• Ärenderegistrering i vårt affärssystem NOVA
• Arkivering

VEM SÖKER VI?Vi söker dig som är prestigelös, serviceinriktad och strukturerad i ditt arbetssätt. Då du kommer att supporta dina receptions- och handläggarkollegor är det viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ge service i alla led, internt som externt. I rollen kommer du kommer dagligen att möta många kollegor och besökare, därför ser vi det som viktigtatt du finner det mänskliga mötet motiverande och har en positiv, glad och lösningsorienterad attityd.

Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete inom reception,service,kundtjänst eller liknande och är van att använda telefonen och datorn som dina främsta arbetsredskap. Har du arbetat i affärssystemetNOVA och har tidigare erfarenhet inom inkasso ser vi det som mycket meriterande. Då du hanterar kundkontakter via telefon lägger vi även stor vikt vid din kommunikativa förmåga samt att du talar och skriver flytande svenska och engelska.

INTRESSERAD?
Välkommen in med din ansökan senaste den 1 oktober2018.Start omgående eller enligt överenskommelse. Vi avser att rekrytera en person med anställningsformen (prov-) tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid med placering på Alektum Groups huvudkontor i centrala Göteborg.

VILL DU VETA MER OM TJÄNSTEN?
Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Margareta Älveborn, Executive Assistant / Team Manager Administration,margareta.alveborn@alektumgroup.com

Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Isabell Konjic, HR Partner,isabell.konjic@alektumgroup.com

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-09-11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabell Konjic isabell.konjic@alektumgroup.com

Företag
Alektum Group

Adress
Alektum Group
Nils Ericsonsgatan 17
41103 Göteborg

Kontorsadress
Nils Ericsonsgatan 17, Göteborg

Jobbnummer
4341573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alektum Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alektum Group: