Receptionist/administratör

Universitetskanslersämbetet / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Universitetskanslersämbetet i Stockholm

Som receptionist/administratör har du varierande arbetsuppgifter. Du arbetar 50 procent i receptionen och 50 procent som administrativt stöd gentemot i huvudsak utvärderingsavdelningen. Dina övriga administrativa arbetsuppgifter kan innebära att hantera fakturor, uppdatera register och skicka ut nyhetsbrev. Du sammanställer information, sköter administration vid möten samt konferenser. Tjänsten i receptionen delas med en annan medarbetare och samarbete med övriga avdelningar i olika administrativa frågor kan också förekomma.

Vi söker dig som har gymnasieexamen eller likvärdig utbildning. Du har minst ett års erfarenhet som receptionist och administratör. Arbetet förutsätter att du kan uttrycka dig mycket väl på svenska i både tal och skrift samt att du har goda kunskaper i engelska. Du är en god användare av office-paketet och har lätt för att sätta dig in i olika system.

Som person är du självgående, strukturerad och noggrann. Då du kommer att fungera som stöd gentemot olika avdelningar förutsätter vi att du tycker om att samarbeta, är serviceinriktad och flexibel. Du kommer att ha en viktig roll som ansiktet utåt i organisationen och mot våra besökare, därav är du professionell, uppvisar personlig mognad och är relationsinriktad. Vi lägger stor vikt vid de personliga förmågorna.

Välkommen med din ansökan inklusive relevanta betyg senast den 22 maj 2017. I denna rekrytering söker vi en medarbetare som kommer att anställas på avdelningen för verksamhetsstöd. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. För kompletterande information är du välkommen att kontakta biträdande avdelningschef på avdelningen för verksamhetsstöd, Carolina Johansson. Du kan även kontakta de fackliga företrädarna Robin Moberg (SACO) eller Annika Haglund (ST). Samtliga nås via myndighetens växel, tfn 08-563 085 00. Du söker tjänsten via vår hemsida.

Avdelningen för verksamhetsstöd ansvarar för att samordna, styra och följa upp strategiska frågor som rör avdelningens verksamhetsområden, samt för att löpande utveckla, stödja och möjliggöra Universitetskanslersämbetets verksamhet. Avdelningen består av ca 15 medarbetare inom ekonomi, HR, IT, intendentur, reception, upphandling samt arkiv och registratur.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-05-08

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Universitetskanslersämbetet

Adress
Universitetskanslersämbetet

11550 .

Kontorsadress


Jobbnummer
3482957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Universitetskanslersämbetet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Universitetskanslersämbetet: