Receptionist/Administratör

Avanzera Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vi söker dig som vill arbeta hos vår kund från mitten på december och två månader framåt. Du kommer arbeta i reception och med viss administration. Det är ett konsultuppdrag och vi söker dig som kan arbeta heltid under perioden. Vår kund sitter i city och du kommer arbeta tillsammans med två kollegor.

Som konsult på Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-11-23

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består av att arbeta i reception, inom kontorsservice och med enklare ekonomiarbete och administration. Arbetsuppgifterna kan t ex vara att ta emot och koppla samtal, välkomna besökare, ansvara för posthantering, uppdatera telefonlistor, ankomstregistrering av fakturor, kontering, registrering etc. Det kan även innebära kontorsansvar, d.v.s. att ta hand om kaffemaskiner, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, ställa i ordning inför möten m.m.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett önskemål att du har viss erfarenhet av arbete i reception eller kontorsservice. Som person är du serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande och har ett glatt humör.

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-02
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 631
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Österlind 08-545 28 304

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2541595

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: