Receptionist/ administrativ assistent till Sandart och Partners

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-08-21

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/ administrativ assistent är du en viktig person med mycket dagligt ansvar. Du kommer att ansvara för att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten, sköta tekniken i konferensrummen och se till att kontoret ser representativt ut. Utöver dina receptionistsysslor kommer du att ansvara för administrativa arbetsuppgifter. Du är bland annat inköpsansvarig av kontorsmaterial, mat och dryck samt tar hand om felanmälningar. Vidare är du behjälplig där det behövs med allehanda uppgifter såsom hantering av post, kopierings- och scanningsarbeten samt databasuppdatering. Du kommer att ansvara för att ta fram rutiner för ditt eget arbete och andra administrativa uppgifter samt vara behjälplig vid olika event som företaget anordnar.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från kontorsarbete och liknande arbetsuppgifter, gärna från rollen som receptionist/ assistent på advokatbyrå, även om branscherfarenhet inte är något krav. Vi kommer att lägga stor vikt vid din inställning och ditt ansvarstagande och vi söker dig som är driven, entusiastisk, serviceminded, noggrann, effektiv och strukturerad. Du har en hög grad av professionalism och har ett öga för vad som behöver göras. Vidare är du representativ, öppen, utåtriktad och prestigelös. Du har lätt för att ta egna initiativ men även att agera utefter givna rutiner. Du kan uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer, har mycket goda datorkunskaper och vana från arbete i Word, Powerpoint och Excel. Ett krav är att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Du erbjuds

En utmanande, varierande och ansvarsfull roll hos Sandart & Partners Advokatbyrå KB. Tjänsten är en rekrytering på heltid med arbetstiderna 8.30-17.30, övertid kan förekomma. För rätt person finns det på sikt goda möjligheter till utveckling inom organisationen. I denna rekryteringsprocess samarbetar Sandart & Partners med Jurek Rekrytering & Bemanning och vid eventuella frågor är du därför välkommen att kontakta Malin Alexandersson på malin.alexandersson@jurekbemanning.se alternativt tel: 0733-330010. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se .

Om företaget
Sandart & Partners Advokatbyrå KB är verksam inom området affärsjuridik med inriktning immaterialrätt och tvistlösning. Advokatbyrån sysselsätter f n 28 personer och kontoret är placerat i centrala Stockholm. För mer information om advokatbyrån är du välkommen att gå in på www.sandart.se .

Start:

Omgående.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag

Då vi intervjuar löpande till denna tjänst är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2179
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Alexandersson malin.alexandersson@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1971594

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: