Projektkoordinator till företag inom reklambranschen!

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
2016-05-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Projektkoordinator till företag inom reklambranschen!" (publicerad 2016-08-10) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund arbetar med industriella tryck och är ett av Sveriges största kombinationstryckeri. De levererar produkter och tjänster för varumärkesprofilering och visuell kommunikation till olika typer av kunder. De arbetar bland annat med skyltning, fordonreklam, stortavlor, trafikreklam, profilkläder, broschyr, vepor med mera. Till deras kontor i Farsta söker de nu en projektkoordinator.

Tjänsten
Som projektkoordinator kommer du att ansvara för mindre projekt, inhämtande av kostnadspriser, orderläggning, koordinering av projektets externa resurser, bygglovsansökningar samt fakturering. Du arbetar i nära samarbete med kund och fabrik för att säkerställa att projektet går framåt, styr montage, sköter faktureringen samt genomför inköp till projekten. Vidare följer du upp administrativa rutiner och stöttar upp projektledarna i det dagliga arbetet.Tjänsten är på heltid i 6 månader med start omgående där du blir anställd som konsult via Placera Personal.

Publiceringsdatum
2016-05-26

Kvalifikationer
För att vara aktuell i rollen som projektkoordinator ser vi följande bakgrund lämplig

• Erfarenhet av order- och fakturahantering
• Kunskap om IT/Affärssystem och vana vid att hantera detta
• Erfarenhet från kundservicearbete
• Gymnasieutbildning inom ekonomi eller liknande
• Körkort B

Personligt
Som person är du serviceinriktad, nyfiken och har en god samarbetsförmåga. Att du trivs i en väldigt administrativ roll är en förutsättning för att lyckas i denna roll då stor del av tiden går åt till orderhantering. 

Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, 6 månader med start omgående Du blir anställd som konsult via Placera Personal.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke, Rekryterare 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2871096

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: