Projektassistent / servicekoordinator / leveranskoordinator

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-04-27

Företaget
Företaget levererar tv, telefoni och höghastighetsbredband till svenska konsumenter och företag, och är en av Sveriges ledande operatörer med över 2 miljoner anslutna hushåll till deras nät. De har en hög ambition och den långsiktiga målsättningen är att ha Sveriges mest nöjda kunder. Det vill de först och främst uppnå genom att erbjuda förstklassig tillgång till kommunikation samt leverera ett personligt bemötande och vara en leverantör med en proaktiv attityd till innovation och service. Som medarbetare blir du en avgörande pusselbit till detta då de anser att rätt talanger och lagarbete är nyckeln till framgång.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektassistent kommer du vara delaktig i ett omfattande migreringsprojekt. Du arbetar enligt företagets processer och rutiner där du har daglig kontakt med kunderna över telefon och mail. Som projektassistent spelar du en avgörande roll i kundupplevelsen och säkerställer att alla ärenden hanteras med bästa möjliga servicenivå samt att kunderna är informerade om vad som händer. Syftet med din roll är att hålla ihop hela projektet, se till att alla kundlistor är uppdaterade och skapa förutsättningar för att migreringen sker enligt plan.


Kvalifikationer
• 1-3 års erfarenhet av administration och service.
• Gymnasiekompetens
• Meriterande med eftergymnasial utbildning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Som person är du skicklig kommunikativt och drivs av att bygga relationer med kunder och med verksamheten. Vidare har du ett struktuerat arbetssätt och är noggrann i allt du tar dig an.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: telekom, service, projektledning, projektadministration, projektassistent, administration, teknik, migrering, kundservice

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonatan Hultman jonatan.hultman@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3462863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: