Projektadministratör med erfarenhet av Maconomy!

KFX HR-partner Göteborg AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-05-20

Om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av affärssystemet Maconomy och letar efter nya utmaningar? Vill du ha ett omväxlande och stimulerande arbete på ett framgångsrikt företag under stark tillväxt? Då har vi tjänsten för dig Vi söker dig!

I den här tjänsten kommer du bli anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta hos vår internationella kund i centrala Göteborg.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
Som projektadminisratör hos vår kund får du ett omväxlande arbete som erbjuder utmaningar och utveckling. I rollen kommer du att ingå i ett team om 4 kollegor, ni arbetar projektbaserat och nära verksamheten. Tillsammans ansvarar ni för faktureringen av konsulttimmar inom bolaget, hantering av leverantörsfakturor och kundfodringar. Ni följer även upp uppdragsbudgetar och agerar stöd i det interna affärssystemet. I denna roll tillhör du ekonomifunktionen och har ett nära samarbete med dina kollegor i samma roll, samt företagets Project Controllers.

Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar och är självgående, noggrann och engegerad. Du skulle även beskriva dig som en initiativtagande och proaktiv person som tycker om att skapa struktur och ordning. Då du har kontakt med både kunder och interna medarbetare, är det även viktigt att du har en god känsla för service!

Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av affärssystemet Maconomy. Utöver det ser vi gärna att du har:

• Erfarenhet av att fakturera konsulttimmar i ett konsultföretag
• Minst gymnasial utbildning inom ekonomi
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal såväl som skrift

Övrig information
Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt.

Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag via kfx.se!

Vid frågor eller fundering kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-09
Ange följande referens när du ansöker: 3767
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4798574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: