Produktspecialist inom Facility Management

Office Management / Receptionistjobb / Stockholm
2017-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Produktspecialist inom Facility Management" (publicerad 2017-01-26) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Just nu förstärker vi vårt produktspecialist-team inom Facility Management, där du får möjlighet att säkerställa kvaliteten inom just ditt produktområde.

Arbetsbeskrivning

Produktspecialisterna hos oss är mycket viktiga för tillväxten inom Facility Management, då det är de som utvecklar just sitt produktområde och är länken mellan interna säljare, kunder och leverantörer. Deras fokus är att hjälpa kunderna och ansvarar för att utbilda inom sitt produktområde internt, paketera de tjänster vi säljer och kvalitetssäkra leveransen.

Det innebär bland annat att:

Planera för och säkerställa kvaliteten på leveransen
Följa upp resultat och kundnöjdhet
Ta fram processer för hur vi ska öka merförsäljningen
Vara pre-sale vid kundmöten tillsammans med ansvarig säljare

I den här rollen kommer du att vara den som säkerställer kvaliteten inom produktområdet lokalvård. Just det produktområdet växer hos oss varpå detta är en viktig roll i vår verksamhet. Att vi utökar just detta område till två personer gör att detta är en relativt ny roll och du kommer därför ha möjlighet att få vara med och utforma den. Det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter, ingen dag är den andra lik och du arbetar både reaktivt och proaktivt. Då du börjar med kvalitetssäkring har du på sikt möjlighet att utvecklas inom de andra delarna som produktspecialisten arbetar inom.

Kompetenser och Egenskaper

Vi söker dig som tycker att det här låter som en riktigt rolig utmaning. Du behöver inte ha arbetat med liknande uppgifter tidigare, men det är meriterande om du har arbetat i en koordinerande roll, gärna där du har haft kontakt med kund eller leverantör inom produktområdet Facility Management. För denna roll ska du också:

Ha körkort och tillgång till egen bil.
Vara förtroendeingivande, prestigelös och initiativtagande.
Ha erfarenhet av kundmöten.

Start: Omgående, men hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten hos oss. Har du frågor kan du kontakta Tobias Forsström, rekryterande chef, på 010-858 51 08.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-01-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Fehrm amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Jobbnummer
3265306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: