Produktkoordinator/operativ inköpare till Morot & Co

Mediafy AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mediafy AB i Stockholm

Nu söker Mediafy en administrativ stjärna med högt engagemang och driv, till vårt team på Morot & Co.

Tjänsten är ett vikariat för en föräldraledig kollega under perioden aug/sep 2021-juni 2022.

Morot & Co är ett nytt och lovande tillväxtområde inom Mediafy och för rätt person finns även möjlighet till förlängning eller fast anställning efter vikariatets avslut.

Om Morot & Co

Morot & Co ägs av nordiska Mediafy AB som är en del av Bonnierkoncernen. Med personlighet, kreativitet och mod tar vi oss an branschen för personalgåvor på ett nytt sätt. Vi hjälper också företag att skapa nya och fördjupa sina relationer till kund.

Kulturen på Morot & Co och Mediafy präglas av glädje, nyfikenhet, högt i tak och en stark vilja att göra vårt bästa i allt vi gör.

Morot & Co är Mediafys strategiska tillväxtområde och vi är sedan lanseringen 2019 på en rejäl och spännande resa. Nu behöver stärka upp teamet för inköp ytterligare då detta är en kritisk framgångsfaktor för vår verksamhet. Är det du?

Om rollen som Produktkoordinator

Produktkoordinatorn arbetar operativt inom inköp och ansvarar för att hålla ihop olika projekt och aktiviteter relaterat till inköp, lager och logistik. Som produktkoordinator har du många olika kontaktytor i organisationen. Det kräver därför att du har en god förståelse och stort intresse för olika delar inom företaget.

I rollen som produktkoordinator arbetar du nära och stödjer ansvarig för inköp, sortiment, lager och logistik.

Exempel på arbetsuppgifter

• Produkt- och sortimentadministration, både löpande och som separata projekt
• Analysera och kvalitetssäkra sortiment, lagersaldon, inleveranser, fakturagranskning mm.
• Hantering av olika leverantörsärenden i samarbete med inköpsansvarig
• Uppsättning och administration av specifika utbud till kund, i samarbete med säljorganisationen
• Intern support till vår kundserviceavdelning i ärenden kopplat till tex sortiment, utbud och nya leverantörer

Vem är du?

Som person är analytisk, initiativrik samt har en mycket god strukturell förmåga med gott ordningssinne. Du har förmåga att hålla ihop och planera dina egna arbetsuppgifter samtidigt som du samarbetar väl med nödvändiga gränssnitt. Du har förmågan att hantera och prioritera flera olika frågeställningar och tar hjälp när du behöver det. Du trivs med att interagera med många olika personer med ett stort fokus på våra kunders behov.

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete nära kund. Erfarenhet av arbete inom ett större affärssystem är meriterande. Snabblärd i nya system är en nödvändighet.

Då produkten dessutom är i en tillväxtfas - är det viktigt att du är bekväm och motiveras av högt tempo samt att du har en positiv och flexibel inställning till förändringar.

Vi erbjuder

• Heltidstjänst (8.30-17)
• Allmän visstidsanställning med perioden aug/sep 2021-juni 2022 (Intervjuer sker under augusti)
• Månadslön enligt överenskommelse
• Ett drivet och engagerat team där vi stävar efter gemensam framgång och utveckling

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-06-23

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Mediafy AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mediafy AB (org.nr 556619-8205), http://www.mediafy.com

Arbetsplats
Mediafy

Jobbnummer
5827278

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mediafy AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mediafy AB: