Produktionschef till Revac Sverige AB

Arena Personal Sverige AB / Chefsjobb / Gullspång
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Gullspång, Laxå, Töreboda, Storfors, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Gullspång, Degerfors, Mariestad, Kristinehamn, Karlskoga eller i hela Sverige

Om tjänsten
Revac AS är landets största specialföretag inom miljösanering av elektriska produkter. Företaget grundades 1996 och har sedan dess upplevt en mycket positiv utveckling. Bolaget har idag verksamhet i Norge och dess dotterbolag i Sverige. Revac sysselsätter 100 medarbetare 2016 och omsätter ca. 200 miljoner. Företagets huvudkontor ligger i Linnestad, centralt beläget i Vestfold.
Revac Sweden AB är ett dotterbolag till Revac AS och placeras i kommunen Gullspångs i Västra Götaland. Anläggningen är placerad centralt i Sverige. På Revac Sweden AB arbetar vi efter samma grundläggande värden som vi gör i Revac AS, och vår nya anläggning säkerställer kostnadseffektiv avfallshantering med inriktning på miljöaspekten i alla led.
Läs mer på www.revac.no

Revac Sverige AB söker en Produktionschef till Hova.
Som produktionschef ansvarar du för driften av vår återvinningsanläggning. Detta inkluderar ledarskapet och personalansvaret för ca 15 medarbetare. En viktig del av arbetet är att ständigt arbeta med utveckling och förbättring av verksamheten.
Tjänsten kräver att du handgripligen ska stötta och vara närvarande medarbetarna med fullt fokus på en effektiv drift och optimal produktion.

Arbetsuppgifter:
• Leda och övervaka den dagliga produktionen
• Koordinering mellan kontor, logistik, produktion och verkstad
• Fördela arbetsuppgifter
• Delta i den dagliga produktionen med arbetskläder på.
• Ansvara för att vi har rätt bemanning samt schemaläggning
• Uppföljning av dagliga underhåll
• Inköp och Kontakt med leverantörer
• Ansvara för ordning och reda
• Skapa kontroll- och underhållsrutiner
• Ansvar för maskiner och utrustning
• Uppföljning av den dagliga produktionen, daglig kontakt med ledningen
• Ge feedback till medarbetare
• Delta/leda i driftsmöten
• Delta i arbetsplatsens arbetsmiljöarbete
• Uppföljning av återvinningskrav från myndigheter
• Arbeta med ständiga förbättringsåtgärder


Din profil
Vi söker dig som har gymnasiekompetens och har du en eftergymnasial utbildning inom avfall är det meriterande. Vidare ser vi att du har några års erfarenhet från en ledande befattning i liknande eller industriell produktionsmiljö. Har du branscherfarenhet från exempelvis anläggning, transport, avfall, återvinning eller miljö och kunskaper inom miljölagstiftning så är det meriterande.

Vi söker dig som är utåtriktad, prestigelös och pedagogisk med en god förmåga att applicera nya lagkrav till den dagliga verksamheten. För att klara denna tjänst tror vi att du är en flexibel, engagerad personlighet med stort ansvarstagande.
För att klara av detta uppdrag bör du vara en praktiskt lagd person som inte är rädd för att ta sig an praktiska dagliga sysslor.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper

Vidare ska du ha datorvana samt erfarenhet av Officepaketet.
Tjänsten kräver att du innehar goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift.
Körkort samt tillgång till egen bil.

Anställningsform: Tillsvidare, dagtid 07:00 - 16:00, enligt överenskommelse

För ytterligare frågor kontakta konsultchef Magnus Olofsgård, 072-371 91 08

Vi erbjuder
Detta är ett rekryteringsuppdrag som sker i samarbete med Arena personal. Ansökning sker på Arena Personals hemsida: www.arenapersonal.com

Arena Personal matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din rekryteringsansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-24
Ange följande referens när du ansöker: 4985
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magnus Olofsgård magnus.olofsgard@arenapersonal.com +46 72 371 91 08

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Banarpsgatan 36
55316 Jönköping

Kontorsadress
Banarpsgatan 36

Jobbnummer
3670761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: