Produktansvarig Värme/kyla, Öresundskraft

Badenoch & Clark / Organisationsutvecklarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Badenoch & Clark i Helsingborg, Åstorp, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Är det du som ska du ha koll på vårt kunderbjudande inom energikomfort? Då ska du söka rollen som produktansvarig för vår värme/kyla affär! Värme och kyla är så mycket mer än Fjärrvärme och Fjärrkyla, hit us with your best shot! Låter det intressant så läs gärna vidare.

Hur din arbetsdag ser ut?
Ditt uppdrag blir att säkerställa att vi har rätt förutsättningar för att vara en relevant och attraktiv partner till våra kunder inom produktområdet och i kombination med våra övriga erbjudanden. Vi vill leverera affärsnytta till våra kunder och detta fokus kommer att vara genomgående i din vardag. Du kommer att vara ett stöd till vår sälj- och kundservice, som har den dagliga dialogen med våra kunder.
Nyckelord som nätverkande, kundbehov, nyttoskapande, uppföljning och analys, länkar ihop din arbetsdag.
Dina kollegor kommer vara ett stöd, men även utmana dig i ditt tänkande, för att få fram just det lilla extra som skapar värde för våra kunder - detsamma förväntar vi också av dig. Därför är det viktigt att du både vill och kan, ta och ge konstruktiv feedback.

Huvudarbetsuppgifter
• Aktivt följa utvecklingen inom produktområdet
• Produktstrategi
• Lönsamhetsuppföljning
• Budget och budgetuppföljning i samarbete med sälj
• Konkurrentbevakning
• Utveckla och underhålla säljmaterial inklusive webben
• Säljsupport i form av utbildning, delta i kundbesök och event
• Optimera produkterbjudandet i samarbete våra erbjudandeutvecklare
• Bidra med att definiera potentiella affärsmöjligheter
• I samarbete med vårt marknadsföringsteam bidra till marknadsföring inom produktområdet
• Underhåll av produktdata i våra systemstöd

Vem trivs här?
För att lyckas krävs att du är strukturerad, drivande och trivs i en miljö med högt tempo och många parallella aktiviteter. Vi förutsätter att du har god kommunikations- och samarbetsförmåga.
Det är en självklarhet att du tycker om kundkontakter, att du är affärsmässig och vill ge det lilla extra under de perioder som så kräver. Din strukturerade sida hjälper dig att jobba proaktivt och du har förmågan att själv leda och organisera ditt arbete, samtidigt som du även trivs att arbeta i team.
Viktigast av allt är dock din inställning och dina personliga egenskaper, där vi söker dig som med stor nyfikenhet som tar dig an nya utmaningar på ett positivt sätt, där kundnytta och affär genomsyrar ditt tänkande. Vidare är du en god kommunikatör som behärskar svenska och engelska väl, både muntligt och skriftligt, och du är bekväm med Officepaketets alla program.
Vi förväntar oss att du trivs med att ha många kontaktytor och att du känner dig bekväm i en föränderlig affärsmiljö där du arbetar noggrant och lösningsorienterat. Du är analytisk i ditt tillvägagångssätt och du arbetar självständigt med att utveckla och ta fram lämplig strategi för produktområdet. Troligtvis har du fem till tio års relevant arbetslivserfarenhet.

Vad erbjuder vi?
Förutom en heltidsanställning med utmanande och utvecklade arbetsuppgifter erbjuder vi engagerade och motiverade kollegor, som kommer utmana dig på ett konstruktivt sätt. För den rätta finns det goda möjligheter att växa och utvecklas i en framtidsbransch, där digitaliseringen äntligen har satt fart på riktigt. Eftersom vi har en stark utveckling öppnas hela tiden nya möjligheter, där inspirerande möten med kunder och kollegor kommer vara en del av din vardag.
Inkludering i arbetslivet är en självklarhet för oss på Öresundskraft och vi vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten.

Är du intresserad?
Är du sugen på att kolla in din nya chef så heter hon Kristina Lindgren, du hittar henne på LinkedIN.
I denna rekrytering samarbetar Öresundskraft med Badenoch & Clark. Vill du ha ytterligare information är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Anders Jansson, 035-260 85 34 eller anders.jansson@badenochandclark.se
Om det här är DU, sitt inte och vänta utan sök redan idag!
Skicka en ansökan till oss om vad du kan bidra med och vad du förväntar dig. Skicka även med en länk till LinkedIn eller en kort CV. Ansökan sker genom att du registrerar dig här, urval sker löpande.
Vid tekniska problem rörande ansökan hänvisar vi till Kandidatsupporten på 08-598 980 10.
Vi ser framemot din ansökan!
Du kommer att få inbjudan till länkar som är kopplade till test eller videointervju skickade till dig under eller efter ansökningstiden, håll därför utkik i din inkorg. Dessa aktiviteter tillhör urvalsarbetet och är viktiga att genomföra.

Facklig kontakt
Vision, Vesna Sulejic, 042-490 3164
Akademikerna, Marjan Moradpoor, 042-490 3296
Kaj Bengtsson, Ledarna, 042-490 3777

Med innovation, nytänkande och bra service gör vi allt för att våra kunder ska få en enkel och behaglig energitillvaro. Vi erbjuder smarta produkter, smarta val. Allt i samklang med vår vision om att erbjuda bra, effektiva och hållbara lösningar för en bättre värld. Eller som vi brukar säga: Bra energi. Det är vad vi ger och gör. För mer information besök www.oresundskraft.se och http://braenergi.oresundskraft.se/

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Jansson 0352608534

Företag
Badenoch & Clark

Adress
Badenoch & Clark
Kullagatan 29
25112 HELSINGBORG

Kontorsadress
Kullagatan 29

Jobbnummer
4268004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Badenoch & Clark

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Badenoch & Clark: