Produktadministratör till Jaktia AB

Oddwork Sweden AB / Datajobb / Lerum
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Lerum, Härryda, Partille, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Lerum, Härryda, Partille, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

.

Jaktia är Sveriges största butikskedja för jakt- och fiskeutrustning och består för tillfället av 34 butiker i Sverige och 16 butiker i Norge. I våra butiker hittar du enbart de bästa produkterna från de starkaste varumärkena som Chevalier, Beretta, Garmin, Swarovski och Woolpower och inte minst ett engagemang utöver det vanliga. För oss på Jaktia är jakt och fiske en livsstil som handlar om frihet, gemenskap, naturupplevelser och utmaningar. Jaktia befinner sig nu i en oerhört spännande fas med siktet inställt på expansion och tillväxt både i Sverige och i fler länder. Därför är det dags att välkomna ytterligare en stjärna till vårt härliga team ute vid Nääs Fabriker! Tillsammans med Oddwork söker vi nu en Administratör som är redo att anta en fantastisk utmaning. Är du en fena på administration och support? Jobbar du kanske idag med produktadministration eller inköpssäljprocessen på en större retail kedja och känner att du är redo för en ny resa? Fantastiskt, då kanske det är du som hoppar på vid nästa station!

Om tjänsten som Produktadministratör
Som Produktadministratör hos Jaktia kommer du ha en viktig roll som stöttar och effektiviserar verksamheten. Tjänsten är ny inom bolaget vilket innebär att du kommer arbeta med stort eget ansvar. Du kommer primärt att arbeta med produktadministration och uppdatering av produktinformation (PIM), men också med kedjans gemensamma inköps- och affärssystem, kassasystem, hemsidan samt order och logistiklösningar.

Du kommer vara en del av ett mindre team i en expanderande franchisekedja som förväntar sig att du med din erfarenhet kan ta ägandeskap över att digitalisera order och inköpsprocessen från kedjans butiker runt om i norden. Du kommer vara personen som har det övergripande ansvaret för bolagets administration och hjälpa till med support för både slutkunder och franchisetagare vid behov.

Vi söker dig som...
• är en strukturerad, noggrann och lösningsorienterad "doer" som har ett öppet sinne för att hjälpa andra! Du trivs bra med att jobba självständigt, såväl som i ett mindre team, är en fena på att driva ditt eget arbete, söka information och ta egna initiativ. Då du kommer arbeta tillsammans i ett mindre team är det viktigt att du har förståelse för att du behöver vara flexibel i din roll och ibland hugga in på olika uppgifter där det behövs.

Vi ser gärna att du tidigare har erfarenhet från arbeten som innefattar produkt- och artikeladministration, order, logistikhantering och att du känner dig helt bekväm med Excel och olika affärssystem. Då Jaktia är verksamma inom detaljhandel är erfarenhet av liknande uppgifter inom retail ett stort plus! Adjektiv som omtänksam, hjärtlig och nyfiken används ofta av andra för att beskriva dig som person. Om du är en nyfiken person med en härlig social kompetens som älskar att utmana sig själv och ha kul på jobbet, då kan du vara den vi söker!

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Jaktia AB.

Vad Jaktia erbjuder dig
Hos Jaktia kommer du ingå i en familjär organisation där alla medarbetare uppskattas och har en viktig roll! När du landat i din nya roll och lärt dig bolagets verksamhet finns det stora möjligheter att utmana dig själv och växa vidare i organisationen. Kontoret är beläget i nyrenoverade lokaler i en otroligt vacker miljö i Nääs Fabriker som blivit utsett till Sveriges bästa Konferenshotell flera år i rad. Bortsett från fri parkering, interna utbildningar och att vara en del av ett härligt team åker vi även iväg på en årlig konferensresa utomlands.

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Tollered
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Philip Bendroth, philip@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2018-05-20

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här, eller ta det av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame, som finns för gratis nedladdning i App Store och Google Play!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-23

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Jobbnummer
4099625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: