Produktadministratör till ATV-huset

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-03-25

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos ATV-huset.

Om företaget
ATV-huset är det ledande valet för fyrhjulingsentusiaster i Skandinavien. Med flera års erfarenhet är företaget marknadsledande inom tillbehör och reservdelar. Deras sortiment täcker allt från små skruvar till specialanpassade tillbehör och stora däck. ATV-huset fokuserar på kundnöjdhet och strävar inte bara efter att sälja produkter utan också att bygga långvariga relationer och ge högkvalitativ service.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Produktadministratör arbetar du med hantering av nya produkter som ska publiceras på företagets hemsida. Därtill ansvarar du för att skapa tydliga och lättförståeliga produktbeskrivningar för varje produkt för att minska ärenden och frågor till kundtjänstavdelningen. Du arbetar även med att skapa nya bilder för befintliga produkter och reservdelar vid behov samt går igenom befintliga produkter och produktbeskrivningar för att utforma dem på ett förbättrat sätt. Avslutningsvis ingår även vård av artikelregistret i dina arbetsuppgifter för att säkerställa rätt och uppdaterad information.

• Skapa produktbeskrivningar för nya produkter och reservdelar
• Gå igenom befintliga produkter och korrigera information på hemsidan
• Vårda artikelregister

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom administration, erfarenhet av webshopssystem, e-handel är meriterande
• God dator och systemvana samt goda kunskaper i Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, kunskaper i norska/finska är meriterande

För att trivas i denna roll är du en effektiv och noggrann person som har förmågan att strukturera och organisera dina uppgifter och att hela tiden säkerställa att allt ditt arbete håller en hög kvalité. Vidare har du även en kreativ ådra och gärna ett säljintresse för att främja att outputen av ditt arbete främjar produkternas försäljning. Du kommer gärna med förbättringsförslag och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där du är med och skapar framgång.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8564912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: