Process- och systemcontroller söker till interimsuppdrag

Avanzera AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund är ett modernt företag som producerar drivmedel som de säljer till både privatkunder och företagskunder via stationsnät, till industri- och marinkunder via direktförsäljning samt till andra oljebolag. Vi dig som är intresserad av ett intermimsuppdrag som process- och systemcontroller. Uppdraget ska tillsättas så fort vi hittar rätt kompetens och löper i minst sex månader.

Arbetsuppgifter:
Du kommer att tillhöra gruppen Lagerredovisning som hanterar processer och administration för Supplys lagerredovisning. Som process- och systemcontroller kommer du huvudsakligen att hjälpa till att ta fram nya komplexa processer. Det kan röra sig om lagerhantering, bio-inbladning, hållbarhetsdata, fakturering, varulånsbalanser och rapportering. Du kommer även att strukturera upp data och komplexa grundprocesser som leder fram till interna och externa rapporter.

Huvudsaklig målsättning är att säkerställa att gruppen tillsammans har kontroll över korrekta lagervolymer och samt att bolaget fakturerar och köper tillbaka rätt volymer inom rätt tidsperioder.


Din bakgrund:
För att lyckas i befattningen ska du vara noggrann och tycka om att leverera snabbt med hög kvalitet. Det kommer att ställas krav på mycket självständigt arbete där du driver frågor och utmaningar inom gruppen, men även i förlängningen mot samarbetspartners eller myndigheter.

Du drivs av att förstå dig på och analysera komplexa processer samt kan arbeta både självständigt och tillsammans med andra mot gemensamma mål. Du strävar alltid efter att tänka hur man kan göra saker annorlunda, förenklat eller automatiserat.

Vi ser gärna att du har utbildning på högskolenivå inom områden som teknik, logistik och/eller ekonomi då denna grupp kommer att arbeta inom många gränsområden som innehåller både tekniska, finansiella och komplexa logistiska flöden.

Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet med tyngdpunkt på Excel. Eftersom en del kontakter kommer att vara av internationell karaktär krävs också att du har goda kunskaper i engelska.

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Iren Sayar på telefonnummer 0700-905 492 eller iren.sayar@avanzera.se.

Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-08-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-01
Ange följande referens när du ansöker: 947
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Iren Sayar iren.sayar@avanzera.se 0700-905 492

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3635085

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: