Problemlösande administrativ assistent sökes omgående till Borlä

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu efter en administrativ assistent till vår kund inom statlig sektor i Borlänge. I första hand är det en heltidstjänst, men det kan även vara aktuellt med en lägre arbetsgrad. Uppdraget startar så fort som möjligt, dock senast i början av oktober, och kommer att pågå i ca 6 månader framöver. Du kommer att bli anställd av oss och uthyrd till kunden under uppdragets omfattning.

Dina arbetsuppgifter:

• Stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
• Sammanställning och uppföljning av viss statistik och rapporter
• Administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt
• Stöd vid användande av IT-hjälpmedel
• Stöd i fakturahanteringen
• Hjälp för konteringar samt bevakning av att kostnadsställets fakturor kontrollattesteras och beslutsattesteras i tid.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasiekompetens
• Viss tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av Agresso och Sharepoint.

Dina personliga egenskaper:

Som person är du öppen, social och problemlösande. Vidare trivs du i en flexibel roll där du får prioritera arbetsuppgifter och arbeta varierande inom administration.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-09-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3707109

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: