Prestigelös receptionist på heltid till Symetri

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Symetris räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Symetri hjälper innovativa företag inom bygg, fastigheter och tillverkande industri att optimera sina arbetsflöden, hantera sina fastighetsdata, förenkla datahanteringen, och att förbättra kvaliteten genom hela projektets livscykel. Nu söker Symetri en prestigelös, social och serviceminded receptionist som alltid ger kunden det där lilla extra. Som receptionist på Symetri kommer du mestadels arbeta självständigt och arbetsuppgifterna är allt ifrån att ta emot besökare och inkommande samtal till att se till så det är fint på kontoret. För rätt person finns det goda möjligheter att få mer ansvar. Symetri finns i lokaler i Solna och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider mellan kl. 08:00-17:00.

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal
• Se till att det är snyggt i deras lokaler
• Olika administrativa arbetsuppgifter

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett härligt bolag och få mer erfarenhet som receptionist och assistera övriga anställda med administrativa uppgifter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet från servicebranchen
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Kan arbeta självständigt
• Kunskap i Officepaketet

Som person är du prestigelös, har ett starkt driv och är serviceminded. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt ta egna beslut. Du tycker om att skapa optimala förutsättningar för dina kollegor att lyckas i det dagliga arbetet.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-10-20

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3759478

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: