Prestigelös Partnerassistent till JKL!

JKL Group / Administratörsjobb / Stockholm
2014-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Prestigelös Partnerassistent till JKL!" (publicerad 2014-08-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JKL Group i Stockholm

Om JKL
JKL är en av Nordens ledande rådgivare inom strategisk kommunikation. Vi anlitas som rådgivare kring bland annat finansiell kommunikation, krishantering, medierelationer samt opinionsbildning. JKL har cirka 150 medarbetare på våra kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Göteborg och Bryssel. JKL ingår i MSLGROUP och ägs av den internationella kommunikationsgruppen Publicis Group. För mer information se www.jklgroup.com .

Till huvudkontoret i centrala Stockholm söker vi nu en självgående Partnerassistent till ett föräldravikariat med start i oktober. Vi söker dig som trivs i en fartfylld arbetsmiljö, är prestigelös och servicerinriktad samt är redo för en unik möjlighet till att utmanas och utvecklas tillsammans med oss.

Publiceringsdatum
2014-08-12

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Partnerassistent kommer du att assistera två av JKLs mest seniora rådgivare. Du är ett administrativt stöd i många varierande arbetsuppgifter och assisterar utifrån de behov som uppkommer i en händelsestyrd och utmanande miljö. Du arbetar både högt- och lågt, kort- och långsiktigt och har många olika kontaktytor såväl internt som externt.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att;

• ge löpande service och administrativt stöd genom ansvar för bland annat mail, kalender, post, telefon, samt mötesförberedelser genom kallelser, inbjudningar och interninformation

• ta fram och korrigera skriftliga underlag, översättningar, presentationer och mötesanteckningar

• göra resebokningar och planering av kund- och nätverksaktiviteter

• förbereda diverse underlag såsom rapporter och kvartalsavstämningar

• göra research för potentiella och befintliga kunder

• ta hand om allmän administration såsom kopiering, sortering och arkivering samt löpande uppdateringar kring kunduppdrag i form av tidrapportering och fakturaunderlag.

Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant akademisk utbildning och erfarenhet från arbete med liknanade uppgifter. Du är en god skribent och uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har utmärkta kunskaper och färdigheter i Powerpoint, Word och Excel. Vidare har du för vana att arbeta självständigt och proaktivt planera ditt eget arbete. Som person är du noggrann, serviceinriktad och prestigelös. Du har en hög arbetskapacitet och är mån om att hålla hög kvalitet i allt du gör. Personlig integritet, problemlösaranda och förmåga att hantera en stundtals stressig arbetsmiljö är tre andra måsten.

Tjänsten är ett föräldravikariat under minst ett år med start i oktober 2014. Vi rekryterar löpande men ser fram emot din ansökan senast den 11 september 2014. Ansök via länken nedan.

Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Stridh, HR Generalist, på telefon 0704871146 eller malin.stridh@jklgroup.com .

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning oktober - minst 1 år framåt Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JKL Group

Adress
JKL Group
Sveavägen 24-26, 111 84 Stockholm
11184 .

Kontorsadress
Sveavägen 24-26, 111 84 Stockholm

Jobbnummer
1959362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JKL Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JKL Group: