Post- och kontorsvärd/värdinna sökes!

Middlepoint / Receptionistjobb / Stockholm
2018-02-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Post- och kontorsvärd/värdinna sökes!" (publicerad 2018-06-20) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Middlepoint i Stockholm, Solna, Täby, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Post- och kontorsvärd/värdinna sökes!

Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya post- och kontorsvärd/värdinna. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015, 2016 och 2017.

Publiceringsdatum
2018-02-09

Dina arbetsuppgifter
Post- och kontorsvärd/värdinnarollen är en praktisk och mångsysslande roll som arbetar dagligen för att säkerställa ordning och trivsel för medarbetarna. Rollen ansvarar för posthantering, ronderingar samt upprätthåller allmän ordning och reda på kontoret. I vårt team måste man kunna arbeta självständigt. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Stockholms bästa serviceprofiler!

Grundkrav
Som post- och kontorsvärd/värdinna är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som för kunden själv. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team.

För att passa i rollen tror vi att du är praktiskt lagd, gillar att ha flera projekt på gång samtidigt, trivs med fysiskt arbete och har kunskap och erfarenhet från ett serviceyrke som exempelvis postsortering. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar men även stor frihet att själv strukturera tid och arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger.

Vi söker dig som:

Är ansvarsfull, noggrann och strukturerad
Tycker om att skapa och bygga långsiktiga relationer
Är flexibel och alltid är redo att leverera det lilla extra
Är positiv, har skinn på näsan, är stresstålig och lösningsorienterad

Du kommer att möta människor från världens alla hörn, därför är dina språkkunskaper viktiga. Du talar flytande svenska och även bra engelska.

Arbetstid Anställningen är heltidsanställning tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstiderna är förlagda till kontorets öppettider. Är du vår nya servicekonsult, ansök med CV och personligt brev till oss!

Varaktighet, arbetstid
Heltid start mars 2019

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Klevedalen sofia.klevedalen@middlepoint.se

Företag
Middlepoint

Adress
Middlepoint
Norrlandsgatan 23
11143 Stockholm

Kontorsadress
Norrlandsgatan 23, Stockholm

Jobbnummer
3956485

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Middlepoint

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Middlepoint: