Portugisisk- eller Spansktalande servicearbetare till Älmhult

Experis IT / Supportteknikerjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT i Älmhult, Osby, Ljungby, Markaryd, Olofström eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Vem söker vi?
Vi söker dig med intresse för och gärna erfarenhet av användarsupport, IT support eller servicedesk arbete. Tjänsten är ett längre konsultuppdrag hos en av våra kunder och här blir man del av en kompetent och engagerat team som ger kvalificerad first line support till användarna.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter. Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega som hanterar alla typer av ärenden på samma engagerade och lösningsorienterade sätt. Vidare söker vi dig som har god känsla för service och kundkommunikation.

De viktigaste uppgifterna i uppdraget kommer att vara:

* Ta emot och ta ansvar för supportärenden som kommer in genom företagets olika kanaler
* Registrera, analysera, prioritera och lösa alla inkomna ärenden
* Överblicka alla supportärenden och hålla slutanvändaren informerad om processen
* Stötta nyckelanvändare via telefon och e-post
* Kommunicera ärendena med kollegor på IT avdelningen

Vem är du?
- Du uttrycker dig mycket väl på antingen Spanska eller Portugisiska och Engelska i både tal och skrift
- Du är ansvarstagande och strukturerad
- Du är proaktiv och serviceinriktad
- Du är uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.
- Du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
- Du är öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot
- Du är service-minded
- Du har ett stort IT intresse
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av IT support via mail eller telefon

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en utmanande position i en kreativ miljö med höga förväntningar på produkt, funktionalitet och kvalité samt samarbete i ett professionellt team. Du kommer arbete i ett växande och framgångsrikt bolag som lägger stort fokus vid arbetsglädje. Du erbjuds möjlighet att jobba och utvecklas i en internationell organisation.

Publiceringsdatum
2016-11-16

Så ansöker du
Vi ser fram emot din ansökan. Urvalet sker löpande och avslutar processen så fort vi hittat rätt kandidat.
Vid frågor om tjänsten kontakta Ellen Hedvall på 0470-745588 eller på Experis IT. Du ansöker till tjänsten endast via registrerad eller bifogad CV på www.experis.se. Urval kommer att ske löpande sök därför tjänsten så snart som möjligt.

English:

Who are we searching for?
We are searching for someone with an interest in, and also preferable experience in user support, IT support or service desk experience. This is a longer consultant assignment for one of our clients and you will become a part of a competent and engaged team who gives qualified first line support to its users.

We put a lot of weight on personal suitability and we are looking for someone who is outgoing and takes initiatives to technical solutions as well as social contacts. You are a prestige less and responsible colleague who performs your work at an engaged and solution orientated way. We are looking for someone who has a good feeling for service and costumer communication.

Your main tasks will be:

* Receive and take ownership for all support need coming through the companies support channels
* Register, analyze, prioritize, solve and assign all in-coming cases
* Monitoring all open support cases, escalate if necessary and keep the end user informed about the solving process
* You are supposed to spread the user feedback to the rest of the IT organization and your colleagues

Who are you:
- You communicate and write very well in Spanish or Portuguese and English
- You are responsible and structured
- You are service minded
- You are solution orientated and like working in team and alone
- You are responsive and has the ability to in a stressed situation find rational and good solutions
- You have a big interest in IT
- It is preferable if you have experience in IT support

What can we offer you?
We can offer you a challenging position in a creative environment, with high expectations on product functionality and quality and also professionalism from the team. You will work in an expanding and successful company with a high fun factor. We can offer you opportunities and experience of working in an international organization.

Application
If you have any questions regarding the recruitment process, please contact Ellen Hedvall at Experis IT, 0470-745588 or
You apply by registering your CV/Resumé at www.experis.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 13351
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ellen Hedvall Ellen.Hedvall@se.experis.com

Företag
Experis IT

Adress
Experis IT
35230
35230 0765

Kontorsadress
Klostergatan 6

Jobbnummer
3165253

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT: