Pokayoke söker en Operations Manager i Stockholm

Pokayoke AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pokayoke AB i Stockholm, Järfälla, Botkyrka, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-03-15

Om tjänsten
Vi på Pokayoke letar nu efter vår nya kollega som i sin tur ska leda nya stjärnor som ska hjälpa och förbättra Stockholms logistikverksamheter. Vi erbjuder en spännande resa där vi tillsammans bygger upp Sveriges nya kompetensbolag inom logistik. Här har du stora förutsättningar att utvecklas och växa som ledare i din roll som Operations Manager.

Som Operations Manager arbetar du med våra bemanningsuppdrag runt om i Stockholm med omnejd. Du har ansvar för hela tillsättningsprocessen mot kund samt personalansvar för konsulterna som anställs. Rollen kommer ha stort fokus på affärsutveckling genom relationsbyggande.

Du kommer till en fartfylld arbetsplats som präglas av nytänkande, framåtanda och förståelse. Du blir en avgörande kugge i hjulet för oss i vårt arbete med att stötta kunderna i sina utmaningar genom att tillsätta, leda och stötta vår bemanningspersonal. Vi jobbar nära varandra i en stöttande och utvecklande miljö, både mellan olika arbetsuppgifter samt bemanningskontor.

Arbetsuppgifter
• Leder vår bemanningspersonal hos våra kunder
• Arbetar nära kund, stöttar dessa och säkerställer att vi hjälper dem att nå sina mål
• Tillsammans med sourcingteamet intervjuar och tillsätter du kandidater
• Bygger relation med konsulter och kunder, samt arbetar strukturerat för att utveckla detta
• Håller uppföljningsmöten med kunder och arbetar för att stötta dessa i sin verksamhet

Vad vi söker
Vi söker dig som är driven och van att arbeta proaktiv, gillar att prata med människor. Du har ett genuint affärsintresse, social och gillar mötet med människor. Trivs i ett högt tempo tillsammans med duktiga och inspirerande kollegor. Du arbetar effektivt och strukturerat med att tillsätta personal åt dina kunder, samt är lyhörd och stöttande till kundens utmaningar och situation. Du vill utvecklas och gillar att arbeta mot ett tydligt mål.

Vi ser helst att du:

• Har positiv inställning, vill lära och utvecklas
• Gillar att vara spindeln i nätet och är en duktig ledare
• Är engagerad och driven
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har god datorvana
• Har erfarenhet av rekrytering och personal, gärna från tidigare jobb som konsultchef eller från operativ roll inom logistik

Vi ser även gärna att du:

• Har systemvana av rekryterings- och HR-system, gärna Intelliplan
• Har erfarenhet av lager- och logistikbranschen

Om Pokayoke
Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "410".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Pokayoke AB (org.nr 559354-2128), https://pokayoke.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Therese Hammarberg
th@pokayoke.se

Jobbnummer
8543445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Pokayoke AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pokayoke AB: