Platschef Soft Service Halland/ Kronoberg

Sodexo AB / Städarjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodexo AB i Halmstad, Falkenberg, Varberg, Ljungby, Helsingborg eller i hela Sverige

Söker du ett varierande arbete som innebär både personalledning, resultatansvar och administration? Är du serviceminded och har ett tydligtaffärsfokus? Vill du ha ett omväxlandearbete? I syfte med att stärka upp organisationen söker vi nu en Platschef Soft Service Halland/ Kronoberg

ARBETSUPPGIFTER:
I rollen som Platschef inom servicetjänster ansvarar du för planering, uppföljning och kvalitetskontroll av leveransen mot kunder inom privat sektor. Du har fullt resultat- och budgetansvar samt personalansvar för de kunder du ansvarar för. Jobbet är mycket varierande med arbetsuppgifter som innebär allt ifrån att lösa praktiska problem som uppstått ute hos kund till att starta upp nya kundsamarbeten. Stort fokus i rollen ligger på att leda och motivera din personal. Utöver det kommer du även att arbeta med rapportering samt att genomföra kundmöten i syfte att både följa upp och sälja in tilläggstjänster. Du ingår även i distriktets ledningsgrupp.

För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du står för värderingar som; serviceanda, laganda och utveckling.

Som Platschef hos Sodexo kommer du få ett roligt och utmanade arbete med en mycket stor variation. Sodexo lägger stor vikt vid personlig utveckling hos sina medarbetare och du kommer i din roll få ta del av ett stort kompetensutvecklingspaket. Utvecklingspotentialen inom företaget är mycket god.

Du kommer att utgå från Sodexos kontor i Halmstad. Kunderna och den personal du ansvarar för är placerade i Halland/ Kronoberg.

Vi söker dig som:

• Har tidigare erfarenhet av högre personalledning såsom Arbetsledare/Platschef, gärna då inom servicebranchen.
• Är bra på att planera och organisera både din egen och dina medarbetares vardag.
• Har minst gymnasiekompetens men gärna någon form av vidareutbildning inom antingen teknik eller ekonomi.
• Erfarenhet från budgetarbete och ekonomi.
• SRY, PRYL, Insta och/eller liknande utbildning är starkt meriterande.
• Brinnande intresse av att utveckla och driva kundprocesser.
• Ha en uttalad entreprenörsanda då arbetet är mycket självständigt.
• Vara flexibel och stresstålig.
• Drivs av egentutveckling.
• Behärskar svenska i tal och skrift.
• Kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Har B-körkort och daglig tillgång till egen bil



Som person tror vi att ditt sätt att skapa struktur öppnar upp för att vara flexibel och anpassa dig efter ändrade omständigheter. Problemen ser du snarare som utmaningar och möjligheter och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt i vardagen. Vidare så är du trygg och stabil i dig själv och skiljer på det personliga och professionella. Då rollen innebär resultatansvar är det viktigt att du är affärsmässig och fokuserar på kostnader och intäkter. Självfallet ser vi det som viktigt att du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och med olika bakgrund.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning huvudsakligen må-fre dagtid

Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor eller vill veta mer så kontakta Multi Site manager Patrik Ekstrand.

patrik.ekstrand@sodexo.com

Ansökan kan endast göras via vår hemsida och inte via mail till ovan person.

Vi vill ha din ansökan senast den 26 januari 2018. Urvalsprocessen sker löpande.

Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.

I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-01-09

Ersättning
enl avtal/ök
enligt avtal/ ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sodexo AB

Adress
Sodexo AB
Box 825
30118 Halmstad

Kontorsadress
Box 825

Jobbnummer
3892049

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sodexo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodexo AB: