Planeringsansvarig till Senab

Kraftsam Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraftsam Personal AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, retail, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg. Senab finns på tio orter i Sverige och är en del av Edsbyn Senab-koncernen tillsammans med våra syskonverksamheter i Norge, Kina och Nordamerika. I koncernen ingår även Edsbyverken där vi har tillgång till egen produktutveckling och produktion.

Om rollen

Till vår logistikverksamhet i Stockholm söker vi en kundfokuserad logistikansvarig med erfarenhet av att hantera komplexa leveranser av möbler och inredning. Vår logistikavdelning är en mycket viktig del när det gäller att förverkliga vårt kundlöfte i att leverera en upplevelse från första mötet till sista skruven och ser till att alla bitar faller på plats, i rätt tid och till rätt pris.

Publiceringsdatum
2023-09-04

Dina arbetsuppgifter
Leveransplanera order ut till kund

Bemanna jobb med egna montörer

Hyra in externa montörer vid behov

Dialog med kunder, säljare, projektkoordinatorer samt inköpsavdelningen

Säkerställa återrapportering av arbetad tid, såväl intern som extern

Uppföljning av arbete och tid Ständigt förbättringsarbete och bidra till att driva utvecklingen framåt

Strategiskt utveckla planeringsavdelningen

Din profil

Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet inom logistikplanering. Dina grundläggande datorkunskaper är goda och du har erfarenhet av Office-paketet och gärna även från att arbeta i affärssystem.

För att lyckas i denna roll tror vi att du som person har ett stort eget driv, är strukturerad och kan hantera många uppgifter samtidigt. Som person är du öppen och kommunikativ och har mycket god känsla för ordning och reda, samtidigt som du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Stor vikt kommer att läggas på analytisk förmåga utifrån ett strategiskt perspektiv.

Praktisk information ·

Tjänsten är på 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Tjänsten är en tjänstemannaroll. Vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel.
Placering på våra kontor i Sundbyberg och centrala Regeringsgatan.

Ansökan

Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare -soran.barzanji@kraftsam.se

Ansök med CV och personligt brev redan idag då urvalsprocessen sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum! Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kraftsam Personal AB (org.nr 559121-6204)

Jobbnummer
8082426

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kraftsam Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraftsam Personal AB: