Personlig assistent - Huddinge Kommun Socialförvaltningen - Assistentjobb i Huddinge
Personlig assistent
Huddinge Kommun Socialförvaltningen / Assistentjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla assistentjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem
Visa alla jobb hos Huddinge Kommun Socialförvaltningen i Huddinge

Personlig assistent;
Jag är en kvinna på 37 år som söker personlig assistent. Jag ådrog mig en whiplashskada vid en bilolycka som har lätt till svåra smärtor. Jag behöver assistans måndag-fredag dagtid. Du kommer att hjälpa mig med alla mina vardagssysslor.

Du som söker bör;
Vara kvinna mellan ca 25-45 år Du får gärna ha undersköterskeutbildning/mentalskötarutbildning eller motsvarande. Dock ej krav. Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent är en merit. Som person är det viktigt att du är mogen, initiativrik, positiv, öppen, social och ansvarstagande.
Eftersom jag har egen bil så ser jag gärna att du har körkort.
Ett krav är att du behärskar svenska språket i tal och skrift
En merit är om du kan tala spanska.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet

Vi tar endast emot skriftliga ansökningar

Arbetstid:
Deltid 73%, måndag-onsdag 09.00-15.00,
torsdag-fredag 09.00-14.00

Publiceringsdatum
2008-01-15

Kontakt
Enhetschef, Afamia Elkhoury tel:08-535 379 69

Facklig företrädare
Kommunal Lelle Eriksson, reception tel:08-535 374 80

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Deltid,73%.
Vikariat
Tillträde snarast

Ersättning
Individuell lönesättning,kollektivavtal finns.

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-01-30
Ange följande referens när du ansöker: 14-3399-137
Vi tar emot ansökan via epost: ansokan-soc@huddinge.se

Företag
Huddinge Kommun Socialförvaltningen
14185 Huddinge
Telefonnummer: 08-535 300 00
Mer information på http://www.huddinge.se

Jobbnummer
98940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Huddinge Kommun Socialförvaltningen: