Personlig assistent - Gnesta kommun, Socialförvaltningen - Assistentjobb i Gnesta
Personlig assistent
Gnesta kommun, Socialförvaltningen / Assistentjobb / Gnesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla assistentjobb i Gnesta, Nykvarn, Trosa, Södertälje
Visa alla jobb hos Gnesta kommun, Socialförvaltningen i Gnesta

Gnesta är en ung kommun i hjärtat av det fagra Södermanland. Hit kommer du med tåg från Stockholm eller Katrineholm på drygt 30 minuter. I kommunen finns tätorterna Björnlunda, Gnesta, Laxne och Stjärnhov. Däremellan breder den vackra sörmländska naturen ut sig med sjöar, skogar, hagar och ängsmarker.

Vi är 700 medarbetare som arbetar i kommunen för att ge våra invånare bästa tänkbara service. Du är välkommen att bli en av oss.

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Arbeta i brukares hem tillsammans med 5 medarbetare med en brukare med autism. Personligt stöd utifrån brukarens önskemål, förmåga och behov.

Publiceringsdatum
2007-12-11

Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet, skötare, behandlingsassistent eller motsvarande. Erfarenhet och intresse av personer med psykiska, fysiska och förståndsmässiga funktionsnedsättningar. Dokumentation ingår så datakunskap är nödvändig. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare (Snarast)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Sysselsättningsgrad 73%. Individuell lönesättning.

Kontakt
Ingegerd Fjärdhammar, Enhetschef , 0158-706 44
Fackliga företrädare nås via kommunens växel , 0158-700 00

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.offentligajobb.se/cv/cv/default.aspx?oj=true&EmployerAddID=106705

Sista ansökningsdag 2007-12-20
Vi tar emot ansökan via epost: ulla-britt.knutsson@gnesta.se

Företag
Gnesta kommun, Socialförvaltningen
Västra Storgatan 15
64680 Gnesta
Mer information på www.gnesta.se

Jobbnummer
73830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gnesta kommun, Socialförvaltningen: