Personlig assistent - Tyresö kommun Socialförvaltningen - Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Tyresö
Personlig assistent
Tyresö kommun Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Tyresö, Lidingö, Värmdö, Stockholm
Visa alla jobb hos Tyresö kommun Socialförvaltningen i Tyresö

Vi söker personlig assistent till Fredrik 13 år.Fredrik har Goldenhars syndrom och är tracheostomiopererad.
Fredrik kommunicerar verbalt samt med tecken.
Fredrik bor i Tyresö, där börjar och slutar din arbetsdag. Du följer med till hans skola i Alvik som är en hörselklass.
Det är önskvärt att du har omvårdnadsutbildning teckenkunskap och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du som söker ska vara lyhörd, flexlibel och tydlig. Du ska kunna arbeta utifrån andras önskemål, behov och skilja det från egna behov och värderingar.Vi ansvarar för att du får den utbildning som behövs för att arbeta med barn med tracheostomie.
Tjänsten tillsätts under förutsättning att vederbörliga beslut fattas.

Publiceringsdatum
2008-03-27

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Deltid
Tillsvidare dagtid 71%. Tillträde snarast

Ersättning
Fast lön
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: asa.karlsson@tyreso.se

Kontakt
Åsa Karlsson, Enhetschef, 070/488 90 73, 5782 90 73 (Handikappomsorgen), 5782 91 00 (Tyresö kommuns växel), asa.karlsson@tyreso.se
Ulrika Norman, Samordnare, 070/488 95 49, 5782 95 49 (Handikappomsorgen), 5782 91 00 (Tyresö kommuns växel), ulrika.norman@tyreso.se

Företag
Tyresö kommun Socialförvaltningen

Adress
Tyresö kommun Socialförvaltningen
13581 TYRESÖ

Kontorsadress
Marknadsgränd 2
TYRESÖ

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-5782 91 00

Jobbnummer
175201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tyresö kommun Socialförvaltningen: