Personlig assistent - Hammarö kommun - Socialförvaltningen - Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Hammarö
Personlig assistent
Hammarö kommun - Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Hammarö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Hammarö, Karlstad, Forshaga, Grums
Visa alla jobb hos Hammarö kommun - Socialförvaltningen i Hammarö

Socialförvaltningen, stöd- och serviceavdelningen
Personlig assistent, vikariat, 68 %
Ref.nr 5.08
Arbetet innebär personlig assistans till en funktionshindrad kvinna samt en funktionshindrad man i det dagliga livet, både i och utanför hemmet. I arbetet ingår personlig omvårdnad. Arbetstiden består mestadels av nattarbete. Du kommer att vara delaktig i planeringen av din arbetstid. Vi använder oss av det flexibla schemasystemet Time care.
Vi söker dig som har gått gymnasieskolans omvårdnadsprogram eller har annan utbildning som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Personlig lämplighet är dock avgörande.
Upplysningar lämnas av Helena Eriksson, enhetschef, tfn 054-51 52 17 eller Lena Björkman, enhetsassistent, tfn 054 -51 52 28. Facklig företrädare är Karin Bäckman, kommunal, tfn 054-51 34 39.

Publiceringsdatum
2008-03-20

Anställningstyp/arbetstider
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Snarast Vikariat omfattande 68%

Ersättning
Fast lön
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-06
Skicka din ansökan till: Hammarö kommun, Socialnämnden 2, Box 26, 663 21 Skoghall eller via e-post: lena.bjorkman@hammaro.se
Ange följande referens när du ansöker: 5.08

Företag
Hammarö kommun - Socialförvaltningen

Adress
Hammarö kommun - Socialförvaltningen
Box 26
66321 SKOGHALL

Kontorsadress
Mörmovägen 5
SKOGHALL

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 054-515000
Faxnummer: 054-513119

Jobbnummer
171158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hammarö kommun - Socialförvaltningen: