Personalvetare

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Vi söker en driven Personalvetare till spännande uppdrag i Luleå!

Är du relativt nyutexaminerad inom personal och organisationsutveckling, eller har du relevant arbetslivserfarenhet inom human resources? Tycker om att ge råd och stöd åt andra gällande arbetsrättsliga lagar och regler samt duktig på administration? Då har vi jobbet för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ha ett tätt samarbete med HR-chefen. Ditt huvudsakliga ansvar är att administrera tidrapporter för ca 130 anställda, ge stöd åt organisationens chefer i olika frågor gällande anställning, arbetsrätt, arbetsmiljö, pension, semester, sjuklön etc. samt se till att organisationens policys och strategier efterlevs.

Beroende på din kunskap och ambition, samt din färdighet och din förmåga att snabbt sätta sig in i nya situationer kommer arbetsuppgifterna att anpassas allt eftersom.

Vem trivs här?
Du som kan jobba självstädigt, är resultatinriktad, flexibel och organiserad. För att axla rollen krävs att du kan skriva och läsa obehindrat på engelska, samt brinner för personalfrågor och service.

Ta tillfället att få arbeta hos en av våra kunder under fem månader med intressanta personalfrågor som rör löneadministration, arbetsrätt, rekrytering, och kompetensförsörjning.

Vill du ta chansen att få in en fot på ett intressant företag tveka då inte att söka denna tjänst.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult för Adecco med uppdrag hos vår kund. Uppdraget startar i mars 2016 och kommer att pågå fem månader.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt, rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansöker gör du genom att registrera dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Om du redan har en profil hos oss loggar du in nedan med mailadress och lösenord.

Sista dag att ansöka är 22 februari.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Carolina Sevä på tel: 070-249 20 60 eller carolina.seva@adecco.se .

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, dagtid 5 månader

Publiceringsdatum
2016-02-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-22
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Sevä, Konsultchef 0702492060

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ

Kontorsadress
Södra Kungsgatan 4

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2659569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: