Personalsekreterare - Svalövs kommun, Svalövs kommun, Personal - Personaltjänstemannajobb i Svalöv
Personalsekreterare
Svalövs kommun, Svalövs kommun, Personal / Personaltjänstemannajobb / Svalöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla personaltjänstemannajobb i Svalöv, Kävlinge, Landskrona, Eslöv
Visa alla jobb hos Svalövs kommun, Svalövs kommun, Personal i Svalöv

Publiceringsdatum
2008-02-14

Arbetsuppgifter
Du skall arbeta övergripande i hela kommunen, praktiskt och operativt och vara en internkonsult till cheferna i personal- och rehabiliteringsfrågor. Som personalsekreterare/rehabiliteringshandläggare kommer Du att arbeta som stöd till chefer i främst rehabiliteringsfrågor.

Kvalifikationer
Du ska ha högskoleutbildning, t ex beteendevetenskaplig och/eller personaladministrativ utbildning eller liknande inriktning som bedömes relevant för tjänsten. Erfarenhet av personalarbete, helst inom kommunal förvaltning är meriterande. Du har också erfarenhet av samarbete med olika myndighetsaktörer inom rehabiliteringsområdet. Du är dessutom van att arbeta såväl självständigt som i team.
Som person är du lyhörd, kommunikativ, självgående, förtroendeingivande och har förmåga att prioritera. Vi vill att du har integritet med stor social kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Anställningstyp/arbetstider
Allmän visstidsanställning, tillträde: Omgående - 2008-08-31

Kontakt
Christina Uhlander , 0418-47 50 71 tf Personalchef, christina.uhlander@svalov.se

Facklig kontakt
Fackliga kontaktpersoner nås via kommunens växel , 0418-47 50 00

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 23/08

Företag
Svalövs kommun, Svalövs kommun, Personal
Herrevadsgatan 10
26880 SVALÖV
Mer information på www.svalov.se

Jobbnummer
129857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svalövs kommun, Svalövs kommun, Personal: